Wat staat er vandaag op het menu?

Gestart door Rianne, 7 november 2015, 15:11:41

« vorige - volgende »

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Gehakt extra mager, ui knoflook paprika is gezond,  strooi kaas 30+, die chips valt best mee, je eet niet de hele zak op. Zelfde geldt voor de cheddar. Valt best mee.

Lin

Klinkt zeker lekker. Wij hebben vanavond aardappelen, bloemkool en vissticks gegeten.   ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Gisteren een dagje met een vriendin op stap geweest. Lekker geluncht met een broodje warme geitenkaas en appel en 's avonds lekker tapas. Vandaag maar even balansen...  ;D

Rianne

Hier staat de nasi bijna klaar, mijn oudste zoon moet kwart voor 5 zwemmen, dan eet ik in de tussentijd met de jongste. En als mijn man thuis komt haalt die de zwemmer weer op en eten zij samen.

Geitenkaas.... vind ik echt zo lekker!!

Lin

Vanavond zal het wel mi worden denk ik met een zooitje groenten. Kan ik ook wat aan de valkjes weer geven.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

de_vogelkamer

Citaat van: Lin op 25 november 2015, 08:53:47
Vanavond zal het wel mi worden denk ik met een zooitje groenten. Kan ik ook wat aan de valkjes weer geven.


Lekker!

Vandaag is het woensdag, dus dat betekend voor ons: Pasta-dag!  :D  Mijn man en ik kunnen ons daar altijd lekker vol mee (vr)eten  ;D ;D

Lin

Vreten ook gewoon. De valkjes hebben lekker daarna ook wat gehad.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

keety

Wat wordt het bij jullie met de maandag? Hier sperzieboontjes, aardappelen en een lekker gehaktballetje!

carco

Hier bijna hetzelfde op de sperziebonen na.
Worden witte bonen  :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Spinazie a la crème, aardappelen en een vissnitzel.

Sanna

Vanavond lekker stokbrood met kaasjes en salades gegeten met een mootje op de huid gebakken zalm, mmmmm... ;)

keety

mmm klinkt lekker allemaal, hier gisteravond weer eens pizza gedaan met een wijntje erbij :laugh:

Rianne

Vandaag was het niet zo spannend, rijst met kip. Heb er een schep salsa saus doorheen gedaan, dat maakte het wel lekker. Morgen staat er een rijst/gehakt/sinaasappel schotel op het menu, ben benieuwd.

keety

vanavond wordt het pasta, zijn de kids ook gek op :D