Verkoop pagina

Gestart door valkparkiet80, 24 augustus 2015, 08:06:07

« vorige - volgende »

valkparkiet80

Ik heb  een vraagje. Hoe kan ik op de verkoop pagina op iemand reageren. Hij geeft aan emailclient niet goed geinstalleerd

Lin

Kan je een printscreen toevoegen?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Waarschijnlijk kan je wel op het email icoon klikken en lang ingedrukt houden om het emailadres te zien. Ik iig wel op mijn mobiel.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Ik heb er geen verstand van hoor ;D. In gedrukt houden geeft die het zelfde aan. Hoe voeg in een printscreen toe

Rianne

Heb je een email programma met adres geïnstalleerd op je mobiel /tablet?

valkparkiet80

Ik heb alleen een laptop en verder niks geinstalleert. Gewoon een emailadres aangemaakt

aschuring

doe een rechtermuisklik op de e-mail link, en kies voor "e-mail adres kopieren" (of "copy e-mail address"). Dat e-mail adres kan je dan gewoon gebruiken om een e-mail op te stellen zoals je dat normaal ook doet.

Rianne

Daarom werkt het denk ik niet. Als je bijv outlook gebruikt dan wordt dat automatisch gestart. Maar als je geen email programma hebt kan dat dus niet.

valkparkiet80

@aschuring er staat alleen kopiéren

@Rianne ja ik gebruik outlook en msn.com. Kan ik nog wat veranderen zodat het wel werkt?

Rianne

Werkt het op andere pagina's wel?

valkparkiet80

nee daar werkt het ook niet.

Lin

Als je kan kopiëren dan kan je toch ook het e-mail adres nu eruit halen en in je mailprogramma plakken?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)