jongen worden s'avonds niet meer gevoed en warm gehouden.

Gestart door pris kiko, 11 augustus 2015, 23:40:18

« vorige - volgende »

pris kiko

Heb een onervaren koppel met het eerste nest met 2 jongen. Het 1e jong is op 1 augustus geboren de 2e op 3 augustus. Het is tot nu goed gevoed door voornamelijk de vader. Echter sinds 3 dagen worden de jongen niet meer warm gehouden door de ouders die alleen het blok ingaan om te voeden (gelukkig). Echter vanavond hebben de jongen om 9 uur de laatste voeding gehad, is dit niet te vroeg? Komen ze hier de nacht mee door?

aschuring

De jongen kunnen denk ik nog niet de hele nacht zonder voeding, minimaal eens in de drie uur zou ik denken. Als de jongen al een paar nachten niet meer worden warmgehouden dan hebben ze dat blijkbaar niet nodig, wat best mogelijk is met deze temperaturen (mijn woonkamer is 's nachts nog steeds 24 graden).

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

pris kiko

Zit net mijn bericht terug te lezen en zie tot mijn schande dat ik niet meer heb gereageerd. Het is allemaal prima verlopen heb middels een knuffel de jongen toch een beetje extra verwarming aangeboden en heb niet bij hoeven te voeren aangezien de jongen toch prima in gewicht toenamen. Inmiddels zijn het 2 prachtige valken geworden waarvan ik er 1 ( cinnamon pop) zelf heb gehouden.

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)