stitch vertoont erg raar gedrag na overlijden broertje lilo

Gestart door Lilofreye, 28 juli 2015, 21:00:06

« vorige - volgende »

valkparkiet80

Dan schrik je ook als hij al weer vast zit. Ik zou hem in die andere kooi laten. Ik denk dat stitch als je weg had gegaan en na een paar uur thuis was gekomen mss in die tijd wel geprobeerd had om zich los te wurmen en het mss wel slecht af loopt

Lilofreye

Stitch heeft nu een andere kooi, de tralies zijn smaller.
Als hij door gaat met vreemd gedrag de komende weken zullen we kijken voor een valkje erbij. We kijken het nog even aan..


valkparkiet80


carco

Normaal gesproken als de tralies smal genoeg zijn kunnen ze er niet tussendoor komen.
Ik vermoed dat je een papegaaienkooi had?

Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!




Lilofreye

Klopt we hadden inderdaad een papagaaien kooi. Was nooit iets aan de hand, hij zit nu in een kooi waar dat absoluut niet meer kan.

We kijken hoe het de komende weken gaat, hopelijk knapt hij nog wat verder op. Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Lilofreye

Stitch maakt ons gek.. De enigste keren wanneer hij stil is als hij bons ons zit. Hij schreeuwt de hele tijd keihard en zijn nieuwe kooi? Daar rent en springt hij als een gek doorheen. Aan de ene kant is hij vrolijk, zingt en praat hij ook maar hij schreeuwt de meeste tijd..

We zitten in dubio.. Als we er 1 bijhalen blijven we bezig, stel stitch gaat dood en die andere vogel is weer eenzaam.. Dan moet die weer een nieuw maatje. Het maakt niet uit of we nu 1 valk hebben of 2. Maar zo komen we zeg maar nooit van de valkjes 'af' een beetje raar gezegd maar zo bedoel ik het niet.. ik weet niet hoe ik het anders verwoorden moet.

We worden gek van het geschreeuw.. De kooi daar moet hij nog aan wennen. Moeten we nog even doorzetten en afwachten of een maatje voor hem zoeken? Wordt dit nog beter of blijft het geschreeuw?

Lilofreye

Nou, we hebben nog eens goed nagedacht en ook met iemand die altijd parkieten heeft gehad.

We hebben besloten een valkje erbij te nemen. Dus bij deze wil ik jullie voorstellen aan yiyi! Stitch was zooo enorm blij, hij is weer helemaal opgeleefd. YiYi is handtam en heel lief, ze vind knuffelen lekker. Het is als het goed is een vrouwtje. Stitch en yiyi kunnen hethet goed met elkaar vinden.


carco

Super!
Hij zal vast eenzaam geweest zijn, dus een maatje is altijd beter.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!