18 april 2024, 19:58:29

Even voorstellen..

Gestart door Dumpy, 8 juli 2015, 19:42:05

« vorige - volgende »

Dumpy

Hoihoi,
Ik wil me even voorstellen. Ik ben Danielle en kom uit Gelderland.
Ik ben 28 jaar oud en sinds mijn 1e jaar leef ik al tussen alle vogels soorten. Ik ben opgegroeid tussen de kippen, postduiven, sierduifjes, eenden, siervogels, van gouldamadines  tot fazanten en mijn famillie bestaat uit wedstrijd vogel sport.
Ikzelf heb nu een super lieve ara in huis genaamd Rico. Rico is een Catalina Ara van 6 jaar oud die ik zelf als babyzijnde heb opgevoed we doen alles samen.  Op visite, fietsen, douchen.. Omdat Rico de enigste vogel was in mijn huis besloot ik wat vriendjes voor hem te zoeken. Rico woont nu samen Joepie, Dumpy en Kiki. Dump en Joep zijn 2 mannen valkjes die los in de huiskamer leven samen met het popje Kiki, een Albino.  Mijn vogels zitten allemaal los in huis met een grote Javaboom en vliegen de hele dagen lekker Door het huis. Mijn valkjes heb ik met de hand groot gebracht en zijn super tam. Ook wij doen vanalles samen.  Savonds zitten ik en mijn vriend samen met onze 4 vriendjes samen op de bank. Ben er super happy mee en kan niet zonder een leven zonder vogels.
Helaas is mijn lieve Kiki op dit moment ernstig ziek en ze zit al 3 dagen bij de vogelarts in Amersfoort. Ze heeft een ernstige darminfectie en wordt meerde keren per dag voorzien van medicatie en sondevoeding. Ben bang dat ik morgen te horen krijg dat we er een eind aan moeten maken omdat ze er bijzonder slecht aan toe is. Momenteel dus een hoop stress..
Ik hoop hier een hoop plezier en informatie te vinden om dit forum!

Liefs Danielle

Bob The Builder

Welkom op het forum!

Zeer sneu voor je zieke vogeltje...  Heb het andere draadje (in memoriam) ook al gelezen.  Laten we hopen dat je wat voorbarig was  het daar te plaatsen ;)