Hoi allemaal,
Ik zit met een probleem, mijn valkparkiet Raiden is al enige tijd aan het broeden ze heeft geen mannetje in de kooi alleen een 2e vrouwtje en heeft nu 4 eieren gelegd en ik voelde al dat er een 5e komt.
Maar het viel me opeens op dat haar borstje iets gezwollener is dan gewoonlijk. Hier maak ik me hartstikke zorgen om maar ik krijg de dierenarts niet te pakken omdat het hartstikke druk is in de telefonische wachtlijst alleen al. Maar ik kan hier niet zitten en doen alsof alles goed komt zonder op z'n minst alles te proberen.
Haar borstje is dus wat gezwollen en ze heeft veel plasjes gehad in het afgelopen uur zeker al 5, het begon met een poepje wat wateriger was en de rest was alleen maar plasjes.
Ook lijkt ze iets meer te drinken dan normaal.
Verder is haar ademhaling zoals gewoonlijk, wast ze zichzelf nog, knabbelt ze nog aan stokken en ze heeft vandaag iig ook nog normaal gegeten.
Ze laat zich ook gewoon nog pakken en kriebelen.
Ze is ongeveer 4/5 dagen geleden tegen het raam gevlogen zou het dan toch haar long kunnen zijn?
Je ziet het ook gewoon niet zo goed op de foto ben ik bang :C
Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Zo ja is er iets wat ik vanuit thuis voor het beestje kan betekenen?
En zo niet elk beetje informatie helpt.

Dit is hoe ze er nu uitziet en op de foto hieronder is hoe ze er gewoonlijk uitziet ( al is die foto wel wat veroudert, maar ze is qua postuur niet verandert)