28 maart 2024, 17:49:00

2de valkje

Gestart door InsanE, 24 maart 2004, 20:21:34

« vorige - volgende »

InsanE

hallo beste lezers.

ik heb al een tijdje een valkje, maar ik wil voor hem gezelschap zorgen. en ik ben van plan een tweede valkje te kopen.
maar ik heb schrik dat mijn eerste valkje jaloers gaat worden en daarom minder actief worden.
zou dit echt kwaad kunnen daar zo plots een tweede valkje bij zetten.
terug een vrouwtje.

Stijn dc

hoi

leuk dat je er een valkje bij wil. Het zou kunnen dat het valkje jaloers word, maar dat ligt af van de band die jullie hebben.
een mannetje is natuurlijk ook leuk voor een nestje.

SDC:D

Nes

hoihoi,

als ik jou was zou ik een valkje van een week of zes erbij zetten die al handtam is. Dat heb ik toen ook gedaan en dat ging hartstikke goed! Dat advies kreeg ik hier toen ook want ik was bang dat mijn eerste dan minder tam zou worden maar hij is zelfs veel tammer!

Succes! Groetjes Nes.

Coco en Chantal

25 maart 2004, 11:28:29 #3 Last Edit: 25 maart 2004, 11:29:10 by Coco__en_Chantal
hallo
ook ik had het zelfde probleem, ik had ook zo mijn twijfels of ik er wel goed aan zou doen om een 2de erbij te halen, want was ook heel erg bang dat coco minder tam zou worden, maar hij is nog net zo lief en tam gebleven als eerst.
Coco en chanel zijn wel niet de beste maatjes , maar accepteren elkaar wel, coco is een echte mensen vogel heeft liever de aandacht van de mens dan van onze chanel en dat geeft niets vinden wij.
Maar zoals je misschien al gelezen had, ik heb er een 3de bijgehaald :D.
Dus het gaat wel zoals je leest, veel succes verder met je beslissing.

groetjes chantal doeii  oja de foto is van onze aanwinst CHICO
Groetjes Chantal en de valkjes