28 maart 2024, 13:24:53

kuifje en kwebbeltje

Gestart door keety, 29 juni 2015, 18:53:13

« vorige - volgende »

keety

ze is al lekker aan het eten gelukkig!  :D

keety

heb zes eitjes waarvan er in ieder geval 1 is uitgekomen. Alleen jammer dat ik het niet bij kan houden wanneer ze uit komen want ze zijn erg fel en dan laat ik ze toch maar liever lekker met rust. ik kijk over een tijdje weer wel. ben heel benieuwd hoeveel er in totaal uit gaan komen...

Lin

Je ziet vanzelf wel een eierdopje liggen. Ik pak ze vaak bij de staart uiteinde vast en begeleid ze dan eruit.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

keety

Ik was erg benieuwd en er zijn er al drie uit!! vierde is op komst, aangepikt :laugh:

pita82

Zijn dit weer de zelfde ouders als van de vorige 2 ?
Of heb je meer koppels?

keety

vierde is er ook uit!

Ja zelfde, heeft nu 1 nestje gehad met 5 eitjes waar er maar 2 van uit zijn gekomen...
Dit is het tweede nestje..

keety

hier in totaal drie kuikens, had er vier maar het ene kleintje is helaas dood gegaan.
Nu heb ik twee grotere kuikens en 1 kleintje, hoop dat het kleintje het ook blijft doen..

Lin

Nou wat zonde.  Enig idee waardoor?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

keety

Het is net of die geplet wordt omdat die zo klein is en die andere een stukje groter.
Daarom ben ik bang dat die andere ook geplet wordt maar het gaat tot nu toe gelukkig goed

keety

De andere is inmiddels ook nergens meer te bekennen. toch niet overleefd waar ik al bang voor was.
met de andere twee gaat het super goed, zal binnenkort eens een foto plaatsen!
Volgens mij weer hetzelfde als ervoor, eentje met een geel kuifje en eentje met een grijs kuifje.

carco

Jammer dat er 2 het niet overleefd hebben, gelukkig gaat het met de andere wel goed.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

Hopelijk blijft het hierbij. Geen doden meer..


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

keety

nee idd maar die andere zijn al veel flinker hoor zal wel goed komen met hen