16 april 2024, 06:21:18

Nieuw huisje gezocht voor Tweety

Gestart door Antoinette1988, 18 juni 2015, 22:21:03

« vorige - volgende »

Antoinette1988

Na een hele lange tijd wikken en wegen heb ik toch maar besloten om een nieuw huis te zoeken voor Tweety (een lieve gele valkparkiet). Ik ben echt veel te weinig thuis om hem de aandacht te geven die hij verdiend. Doordat hij zoveel alleen is gaat hij ook steeds harder krijsen, wat ook voor de buren geen pretje is.

Tweety is ongeveer 10 jaar oud. Ik ben niet 100% zeker van het geslacht, maar ik gok op een mannetje. Hij is altijd alleen geweest. In het verleden heb ik ook een kanarietje erbij gehad dat was komen aanvliegen, echter was hij hier nogal bang voor. Ik neem aan dat hij dat voor eventuele soort genoten niet is...

Ik vind het belangrijk dat hij op een plekje komt waar hij wel de aandacht krijgt die hij verdiend. Hij is graag buiten z'n kooi, is dol op kroelen en kusjes geven en is niet bang voor katten :) en uiteraard dol op mensen. 

Ik hoop dat iemand hem een nieuw thuis kan geven! Ik woon zelf in Rotterdam.

valkparkiet80

Goedemorgen
Ik kan tweety een goed en blijvend thuis geven bij soortgenoten die een eigen kamer hebben van 8m2 en door het hele huis heen vliegen, Ze krijgen hier veel aandacht en liefde ben veel thuis, Ze zitten graag bij me om te kroelen of voor een stukje brood.
Voor foto's of vragen mag je me mailen op valkparkiet2014@outlook.com