28 maart 2024, 21:38:19

Een nieuw huisje voor hiccup en fea

Gestart door crisje, 3 juni 2015, 01:31:42

« vorige - volgende »

crisje

Dag allen,

Helaas heb ik net het slechte nieuws gekregen dat ik een allergie heb, hierdoor moet ik dus voor mijn twee lieve vogeltjes een nieuw onderkomen vinden.

Het gaat om twee valkparkieten
Hiccup ongeveer 2 jaar en fea ongeveer 1 jaar
Ze zijn beide tam, stappen goed op, komen graag bij je zitten en worden dan graag gekriebeld. Ik laat ze elke dag uit de kooi en dan vinden ze het heerlijk om rond te vliegen in de huiskamer. Fea hangt dan het liefst ergens ondersteboven.
Ze zitten momenteel allebei in hun eigen kooi, ik heb namelijk niet genoeg ruimte voor een grote kooi, hiccup heeft graag wat personal space en kan soms wat onaardig doen tegen Fea. Fea daar in tegen is echt het liefst overal waar hiccup is.

Ik denk dat hiccup een mannetje is en fea een vrouwtje,maar dit is vooral een gok gebaseerd op hoe ze zich gedragen.
Over het algemeen zijn het makkelijke vogels, bij nieuwe mensen moeten ze vaak even wennen en dan willen ze nog wel eens bijten.

Ik woon zelf trouwens in Amsterdam.

Ik hoop zo ontzettend dat ik snel een nieuw huisje voor ze vind.

Groetjes,

Cristina







valkparkiet80

Goedemorgen Cristina
Ik kan fea en hiccup een goed thuis bieden. Zou je mij even kunnen mailen op valkparkiet2014@outlook.com dan kan ik je eventueel ook wat foto's sturen van hun eigen kamer.
Groetjes Danielle