18 april 2024, 21:20:59

tamme Valk bij niet tamme Valk?

Gestart door Ajram, 26 mei 2015, 12:44:50

« vorige - volgende »

Ajram

Hoi.
Mijn vrouwtjes Valk is helaas afgelopen vrijdag overleden, nou wil ik er weer een Valk bij zetten maar kan ik er dan een tamme bij zetten en is het mogelijk daar een man bij te zetten, mijn man is wel behoorlijk dominant en niet tam dus ik vraag mij af gaat dit goed.
Ik wil eigenlijk ook geen jonge valk hebben want dan is het leeftijd verschil weer zo groot, het mannetje is nu ongeveer 5 jaar.
Of is het beter om er een kakarikie bij te zetten bijvoorbeeld?
Alvast bedankt voor het meedenken.

Gr Dirk

DebSer

Ik heb hetzelfde gehad. Alleen mijn popje bleef alleen achter. Daar een man bij gezet en dat ging prima. Nu zelfs een nestje gehad! Het is gewoon aankijken of het klikt. Wellicht kun je afspraken maken. Als het niet gaat terug brengen? Dan kan je het eerst aankijken.

keety

Hier ook hetzelfde! Volgens mij is mijn mannetje ook veel ouder dan het popje en het popje heeft al 5 eitjes gelegd waarvan 1 eitje kapot is gegaan. Verder gaat het heel goed.
Mannetje was een beetje tam, het popje niet en is nog steeds niet tam. Eerst dacht ik dat gaat niet goed maar nu gaat het goed samen. Ook al doen ze wel eens kattig tegen elkaar.