28 maart 2024, 22:16:50

Mooiste foto van je valkje....

Gestart door keety, 13 mei 2015, 22:21:54

« vorige - volgende »

keety

Wie wil zijn/haar valkje (of valkjes) hier showen?

Ik ben erg benieuwd naar de diertjes van iedereen...

de_vogelkamer

Baileys & Frodo




Frodo




Malibu




Hero




Beauty




Whiskey & Wodka




Ik zie dat ik alleen geen foto van Martini heb, maar dat is ook een lutino, net als Whiskey  ;)
Vergeet je de foto's van je eigen valkjes niet Keety?  :P

keety

Wat een super leuke fotos! Ben nu even niet thuis maar ik ga ze plaatsen zodra ik tijd heb!!

valkparkiet80

Helaas heb ik geen verstand van foto's plaatsen :'(

de_vogelkamer

ik zal het 1x uitleggen  :P
Je gaat naar www.photobucket.com. daar log je in, of eerst even registreren. Dan klik je op upload. Dan krijg je een nieuw pagina en klik je op choose photos & videos. Dan open je de foto's die je wilt uploaden (als je ctrl ingedrukt houd bij het kiezen van je foto's kun je meerdere foto's in één keer uploaden). Vervolgens duurt het even voordat de foto's erop staan. Dan klik je op libary (links boven). Daar staan je foto's. Als je met je muis over de foto's heen gaat zie je onderin de foto een paar streepjes, daar beweeg je je muis naartoe (niet klikken), en dan klik je op share links. vervolgens zie je rechts een kader met een rijtje links. Klik op de onderste link, daar staat "IMG". De link is nu gekopieerd en die plak je in de tekst waar je hier schrijft. Je ziet dan alleen een link staan, maar zodra je dit bericht dan post verschijnt er een foto.
Klinkt misschien ingewikkeld, maar als je het eenmaal gedaan hebt is het heel simpel ;)
Misschien zijn er naast photobucket nog andere manieren, maar die weet ik niet.

keety

Inderdaad, photobucket is heel erg eenvoudig. Ik gebruik dat er ook voor.

keety

Deze foto's zijn met mijn telefoon gemaakt dus niet super mooi maar ik ga er zeker nog maken met mijn camera, dat is wat meer werk dus vandaar even met mijn telefoon.

Dit is kuifje:



Dit is kwebbeltje:



Dit zijn haar eitjes:



SJ.

https://geenhippie.wordpress.com/ <-- informatie over washing only; je haren wassen met alleen water!

de_vogelkamer

leuke valkjes hoor keety  :) Zijn de eitjes bevrucht?


Citaat van: SJ. op 15 mei 2015, 16:55:54
Malibu is mooi! ;D


haha ja jij zoekt zo'n mannetje he  :P Malibu is een jong van Beauty en Hero  :)

keety

Ik weet nog niet of de eitjes bevrucht zijn. Ze hadden best vaak gemeenschap dus het zit er zeker wel in. Zou ik dat nu al kunnen zien? Ik ga vandaag eens proberen met een schouwlampje

de_vogelkamer

nou het ligt eraan vanaf hoe lang ze al op de eitjes broed. Als dit al ongeveer een week is kun je zien of er iets bevrucht is. Als je er inderdaad met een lampje tegenaan schijnt zie je het snel genoeg!  :)

keety

Ze is nog niet echt een week aan het broeden. Bij het derde eitje is ze pas echt gaan broeden. Ik wacht nog maar even met schouwen. Inmiddels is het vierde eitje er.

valkparkiet80

wat spannend. Mijn pop zit woensdag 3wkn te broeden, de andere zitten allemaal in een kamervoliere. Heb ze allemaal gevangen vandaag, Dus de pop kan rustig verder broeden, Anders gaan de andere op eieren jacht

keety

Wat leuk!!  :) op hoeveel eitjes zit ze te broeden?

Heb net het vijfde eitje ondekt hier. Inmiddels doen ze het werk samen. Super leuk om te zien! :)

valkparkiet80

Oh wat leuk. Zij [1.5jaar] zit op 6 eitjes. 5 van haar eigen en 1 eitje van een lutino pop die broednood had. In hun eigen kamer 8m2 hangt het broedhok en ik mag er helemaal met me hoofd in komen, Dan zit ze van die parings geluiden te maken. ;D