27 april 2024, 01:33:31

zieke valk

Gestart door Lique, 22 maart 2004, 21:03:22

« vorige - volgende »

bogey

holy shit...
dit geloof je toch niet...Ik zit echt te huilen om dat arme beesie.....  Gelukkig heeft ie nog een paar warme...liefdevollen uren mogen mee maken zo op het einde..want dit is echt te gek voor worden....
Kan ik slecht tegen..

Valkjes zijn naast honden de meeste trouwe dieren voor zover ik weet...
dit kan echt niet


dikke kus...knuf en kroel lucky...ga maar lekker bogey opzoeken
Daphne

Xander

Hoi linda hier,
lieve, lieve, lieve, mensen ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie reacties. Voor ons was het een dood normale reactie om een ziek dier te helpen dat hadden we voor ieder dier gedaan zo zijn wij. Maar ja helaas zoals jullie gelezen hebben is dus niet iedereen zo en dat geld voor alle soorten dieren over de hele wereld. Gelukkig zijn er nog mensen zoals ons en dat doet ons wel goed. Ik wil bij deze lique en peter ook hartelijk bedanken dat ze de zorg overgenomen hebben omdat we een zoontje van 2 hebben en ik nou zwanger ben en het niet zo makkelijk heb en eigenlijk niet wist hoe ik de tijd moest gaan indelen om lucky te gaan verzorgen.Ik kan het niet vaak genoeg zeggen allemaal hartstikke bedankt.

Groetjes Linda

Sanna

Hai Xander en Linda,

Blij van jullie ook een berichte te zien. In ieder geval heel veel sterkte met jullie verlies (ik weet uit ervaring dat je soms aan een paar tellen genoeg hebt om je aan een beestje te hechten). Echt toppie dat jullie het geprobeerd hebben, dat verdiende Lucky echt wel. Jammer dat het voor haar toch te laat was... ik weet zeker dat ze het bij jullie fijn gehad zou hebben.
Nog succes met je zwangerschap ... en misschien ook binnenkort van jullie koppeltje?? :P

Groetjes, Sanna

pietie

Hallo
 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Agh wat erg zeg!! :o
Ik moet hier ook een traantje van weg vegen zo een schat van een vogel.
En gelukkig is ie de laatste dagen nog goed verzorgd door lique.
Misschien vond Lucky het wel beter zo!
Lique en de eigenaar van Lucky gecondoleerd veel sterkte verder!
Groetjes claudia

Peewee! :D

pietie

O jah Lique trouwens prachtig gedaan dat kaartje van Lucky.
En Lucky het ga je goed daarboven!
Groetjes claudia

Peewee! :D

Xander

Hallo iedereen!!!!!!

Ja,het is en blijft voor ons nog steedts moeilijk om het over Lucky te hebben want het was echt een lief en rustig vogeltje zoals op de foto's wel te zien is.

Wij houden ons zelf maar voor dat het zo veel beter is voor haar omdat ze in haar korte leventje veeeeeeeeeeeeeel te veel heeft meegemaakt  >:( :-/ :'(

Wij hebben vandaag ook de consult kosten van dokter Feld gekregen en die viel best mee het is eigenlijk haast niet voor te stellen dat als je deze kosten ziet en er iemand eerder met haar naar Feld was gegaan ze dan voor zo'n klein bedrag hoogst waarschijnelijk nog geleefd had.

Ik moet wel toegeven dat het ons wel wat doet dat jullie allemaal zo met ons meeleven en dat maakt het voor ons wat dragelijker om hier mee om te gaan,echt fantastisch die steun van jullie!!!!!!!!!!!!!!

Nogmaals bedankt!!!

Groetjes ,Xander en Linda

Speedy

Hoi Xander en Linda,

Ik ben blij dat de kosten voor jullie (of wie dan ook) meeviel.
Het is misschien een idee, om jullie vriend deze topic te laten lezen, misschien gaan zijn ogen open.

Groetjes en veel plezier met jullie eigen valkjes,kindje en zwangerschap.

Trudie

Vogellovertje

hoi

Echt zielig hoor..
En veel sterkte...
Wat zielig..

En van die cavias ook heeel erg ..getver..ik heb zelf mijn hele leven al cavias..
zielig

Wat een beesten van mensen lopen hier op de aarde rond...
Wat is de lol eraan..
Als je niet voor een dier wil zorgen maar wel er elke dag naar wil kijken ga dan elke dag naarde dierenwinkel of een kennis die dat dier heeft..maar niet zo..
Dan doen we toch ook niet met hun..
Zielige mensen

                  ...Gecondoleerd allemaal...


Ze is nu lekker in de hemel aan het ravotten met allemaal valkjes en mischien andere dieren hebben..
En ondertussen speelt ze beschermengel voor jullie die allemaal hebben geholpen het dier beter te maken..
En ooit zien jullie haar weer..
Ik weet niet wanneer en ik weet niet waar..
Maar..ik weet dat ze op jullie wacht

R.I.P lucky

groetjes loraine