20 april 2024, 01:37:37

zieke valk

Gestart door Lique, 22 maart 2004, 21:03:22

« vorige - volgende »

Speedy

Hoi Lique,
  Ik ben blij dat jullie toch ff naar de dokter gaan, ik hoo ook dat het nog allemaal op tijd is voor haar.
Kun je die mensen niet eens de waarheid zeggen? over hoe ze dit arme schatje mishandeld hebben? Wat een etters zeg, wie weet wat voor dieren ze daar nog meer in huis hebben die zo behandeld worden door de kinderen.
Asociaal is dit.

Groetjes,
    Trudie

Lique

Milo houdt de wacht:

Henry

                              he milo


wat lees ik nou heb je weer een leuk vriendje erbij?ik hoop dat hem leuk vind maar laat hem maar lekker rustig zitten en niet hard gaan blaffen he milo :D


en poot van de valkjes van mij milo ;D

Speedy

Geweldige hond is dat, heerlijk om zo te zien hoe dit valkje in zijn lekkere warme vacht ligt.
Wat een kanjer.

Groetjes,
   Trudie

Lique

Hoi allemaal,

De eerste eigenaar is een vriend van Xander.
Hij is samen gaan wonen met een vrouw, die 2 kinderen heeft.
En die 2 kinderen hebben dit denk ik aangedaan.
Maar die vriend moet geweten hebben, dat het niet goed was, maar bleef volhouden, dat hij die dag voordat hij weg ging, nog over de bank liep.
Xander is vandaag jarig, en zij kwamen ook op de verjaardag, en merkten op, dat dat valkje er niet was, zij wisten nog niet, dat hij hier zit te herstellen...

En toen kregen ze het hele verhaal te horen, en ze waren er ook van geschrokken.
Maar ik denk dat ze het allemaal dondersgoed wisten.

Hoe het zit met de dierenartskosten, weet ik ook niet. Ik betaal iig niets, omdat dit niet mijn valk is.
Wat reeel zou zijn, is dat die vroege eigenaar het allemaal op zich zal nemen, maar ik denk niet dat dit zal gebeuren.

Maar Milo laat haar lekker bij zich liggen, hij slaapt zelf ook lekker zo...

Paul

Hoi Lique,

Gelukkig heeft ie de nacht toch gehaald terwijl je het zelf niet meer zag zitten.
Ik denk dat je nog net op tijd was om hem te redden zoals het er nu uitziet gaat ie het gelukkig wel halen.
Die blauwe tong is ook vreemd misschien hebben ze hem wel iets raars laten eten waardoor het blauw gekleurd is :-(
Ik hoop dat de pootjes weer helemaal goedkomen maar hij moet echt niet meer terug naar die mensen dan kan Xander hem inderdaad beter een goed huis geven.
Het lijkt wel of ze dat arme valkje wekenlang geen eten hebben gegeven :-(
Ongelovelijk dat er zulke mensen zijn.
En als je kinderen zoiets doen dan merk je dat zeker wel.
Veel succes morgen bij Feld en kijk even of de collage er hangt :-)

Groetjes, Paul

Speedy

23 maart 2004, 23:53:52 #21 Last Edit: 23 maart 2004, 23:54:33 by Speedy
Klinkt gek misschien, maar ik denk dat ze een kleine hartinfarct heeft gehad of zo, die blauwe tong kan van benauwdheid zijn, dus waarom niet een hartinfarct. kan toch? beestje moet heel wat meegemaakt hebben en haar eigen niet eens kunnen verweren, ze had de vingers eraf moeten bijten van die koters.
Er is vast wel iemand hier van het forum die haar misschien ook heel graag zou overnemen hoor,als Xander het niet zelf zou willen houden.


adnaloj

hai hai liqeu

nee je moet zeker niet de dierenarts kosten gaan betalen!!! je doet al zoveel voor het beestje1 en dat vindt ik al heel wat
ik hoop maar dat xander in zijn portomonee wil tasten....
En wil hij dat niet dan hoop ik dat iemand van het forum dat wel wil en ook het valkje een goed tehuis voor hem heeft... want het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand anders voor xander gaat betalen..
ik hoop dat het goed komt met dit kleine ukkie

groetjes jolanda

ps weet je wat mij super lijkt! een opvangtehuis voor valkjes op te starten maar das hellaas finacieel gezien onmogelijk jammer...

Lique

24 maart 2004, 16:14:49 #23 Last Edit: 24 maart 2004, 16:44:11 by Angelique
Hoi allemaal,

Ik ben er net weer.
Helaas is Lucky niet meegekomen. We hebben haar lucky genoemd, omdat ze blij mag zijn, dat ze bij die mensen weg is.
Ze is nog bij Dr. Feld. Ze moet daar een paar dagen blijven.
Ze ligt aan de sondevoeding.
Feld schrok van haar toestand, hij eerste wat hij zei is ïs er met haar gevoetbald?"
Dat zegt eigenlijk al genoeg.
Ook kreeg ze veel te weinig voedingsstoffen binnen, maagkiezel, grit, trosgierst ed. kent ze niet eens.
Volgens feld waren de 2 tenen niet gebroken, al betweifel ik dat wel.
Hij zegt dat dat door kalkgebrek komt...
Hopelijk mogen we haar vrijdag weer komen halen, als alles goed is.
Verder kunnen we vanavond, en morgen even bellen, hoe het met haar is.
Meer kunnen we helaas niet doen, het is afwachten.

Suzanne

Grrrr, kun je geen aangifte van dierenmishandeling doen zit ik me af te vragen?

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Coco en Chantal

Hallo Ligue

Wat een vreselijk verhaal zeg, zit met tranen in mijn ogen, wat een vreemde mnesen heb je toch en dat is nog zachtjes uitgedrukt >:(

Ik hoop en duim voor het valkje dat hij het gaat redden :'(.

Wat een mensen zeg, dat ze niet op kunnen letten wat de kinderen uitvreten met de diertjes, ze zijn al zo teer.

nee mijn dochter gaat hier met rescept met de dieren om, zoniet dan weet ze wat er gebeurt, doet ze de dieren pijn dan doe ik haar pijn en dat is er met de paplepel ingegoten en nu weet ze het wel hahaha, ze is al wel 8 maar je hebt er bij die het nooit leren toch?.

BETERSCHAP

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


Lique

Ja, die optie heb ik ook al gegeven.
Maar xander en hij gaan best goed met elkaar om.
Hij is bang dat de vriendschap dan einde zal zijn, en dat is op zich wel voor te stellen.
Ook gaf ik als tip, dat hij iets waardevols van hem, daar tijdelijk weg kon nemen, totdat de helft van het geld betaald is.
Ze hebben het namelijk ook niet erg breed.
Maar Xander voelt daar ook weinig voor.
Verder kan ik er niets aan doen, omdat ik er eigenlijk buiten sta.

groetjes Lique

Stijn dc

hoi

wat een vreselijk verhaal zeg, en vooral wat een vreselijke mensen. Dit kan echt niet hoor. Echt erg vind ik dat.
Ik hoop dat dit valkje het gaat halen. eht war

SDC:D

Mandy

CitaatMilo houdt de wacht:

Aaahhh wat een mooie foto en wat een mooie valkparkiet, maar wat ontzettend triest en naar allemaal wat er met dat arme beestje is gebeurd. Ik hoop dat ie een herkansing krijgt en alsnog een waardevol valkenleven kan leiden, jullie doen er in ieder geval goed je best voor en dat is heel fijn, toppie hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

24 maart 2004, 20:17:14 #29 Last Edit: 24 maart 2004, 20:17:49 by Angelique

Helaas is dit de laatste foto die we van Lucky hebben kunnen nemen.
We kregen net een telefoontje, dat Lucky net is overleden :'(