28 maart 2024, 14:27:20

Fons zoekt nieuwe thuis

Gestart door Ellen B, 5 februari 2015, 14:31:52

« vorige - volgende »

Ellen B

5 februari 2015, 14:31:52 Last Edit: 5 februari 2015, 14:38:20 by Ellen B
Momenteel zijn mijn man en ik in bezit van een lutino valkparkiet, een mannetje van bijna 5 jaar (zie foto). Hij zit in een kooi in onze living, is tam en vliegt vaak vrij rond. Dan komt hij bij ons in de zetel zitten, laat zich met gemak aaien en maakt grappige geluidjes. Tot voor kort hadden we een tweede valkje maar deze is gestorven. Fons, zo heet onze valkparkiet, is momenteel eenzaam en is erg gefocust op aandacht van ons. Die geven we hem - hij is tam en we laten hem zeer regelmatig uit z'n kooi - maar onze jobs laten niet toe constant bij hem te zijn. We zijn daarom op zoek naar iemand met een volière of andere valkparkieten bij wie Fons terecht kan. We hopen dat hij in gezelschap van andere vogels nog heel wat gelukkige jaren kan leven. Interesse? Laat het me dan zeker weten! We wonen in Gent (België) maar zijn bereid om een stuk te rijden, zolang Fons maar een goede nieuwe thuis heeft.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reactie!

carco

Hoi Ellen,

Ik heb je een im gestuurd, weet 2 mensen die Fons graag van je over zouden willen nemen maar die zijn hier geen lid.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkparkiet80

Hoi Ellen
Als het goed is heb je van mij een mail terug gehad

Mvg Danielle

Wrister

Hallo Ellen,

Heb hier het zelfde. Samen zijn maatje Lola is voor 3 maand geleden overleden.
Hij mist haar echter nogal. Herken hem niet terug. Daarom opzoek naar een nieuw vriendje/vriendinnetje.

Wil je laten weten of Fons nog een nieuw huis zoekt en waar je woont? Moet zelf uit Groningen komen nl.

Groeten Wrister

angie69

Hallo

zoekt Fons nog een nieuw huisje?
Ik heb sinds kort een valkje van een half jaartje oud en wil er graag een mannetje bij zetten, zodat ze niet zo alleen zijn
graag zou ik wat van u horen

mvg A de Jonge