28 maart 2024, 15:07:48

Rocky overleden

Gestart door Brikysa, 23 januari 2015, 22:20:40

« vorige - volgende »

Brikysa

Helaas heeft mijn dochtertje heel kort van haar valkparkietje mogen genieten. We kregen hem via de vogelopvang omdat zijn vrouwtje was overleden. Hoewel we wisten dat hij al heel oud was, al 25 jaar, hoopten we dat hij nog een langere tijd bij ons mocht genieten. Helaas hebben wij maar 10 dagen voor hem mogen zorgen, toen mijn dochter hem vanavond op zijn ruggetje in zijn kooi zag liggen toen ze hem weltrusten wilde zeggen. Hij ademde nog wel, maar deed verder niet veel meer. We hebben hem op haar schoot gelegd en daar is hij overleden. Wat een verdriet, hoewel ze wel wist dat hij al erg oud was en dat hij nu op zoek ging naar zijn eigen vrouwtje! Ik ga maar steeds over de dag heen of er iets gebeurd kan zijn waardoor hij nu is overleden, een soort " schuldgevoel" dat ik wellicht iets niet goed heb gedaan. Rocky, hoewel je maar kort bij ons was hebben we van je gehouden en we zullen je missen. Hopelijk gaat het je goed in het vogelhiernamaals. Veel liefs van ons

Rianne

He wat sneu... Misschien miste hij zijn vorige baasje heel erg, kan me dat wel voorstellen na 25 jaar. Sterkte!

carco

Ach wat een verdriet.
Heel veel sterkte!

Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!