28 maart 2024, 16:18:18

2 dames en 1 heer

Gestart door MissL, 22 december 2014, 16:05:38

« vorige - volgende »

MissL

22 december 2014, 16:05:38 Last Edit: 22 december 2014, 20:08:47 by MissL
Beste liefhebbers,

Ik schrijf dit stukje voor mijn schoonmoeder. Zij heeft 3 valkparkieten in een grote kooi in woonkamer. Helaas is ze niet meer zo fit als ze is geweest en daarom mogen de vogels niet meer los vliegen. Ze krijgt ze simpelweg niet meer in de kooi. Dit is ook de reden waarom de vogels bij mooi weer niet meer in de tuin kunnen, ze kan de kooi niet meer verplaatsen. Nu hebben wij 2 katten met prima jachtinstinct, helaas kunnen wij ze dus niet overnemen.

Nu zoeken we dus een plekje waar ze mogen wonen. Het liefst dus een plekje waar ze veel ruimte om te vliegen hebben, hier zijn ze namelijk gek op. Wij willen natuurlijk een vergoeding geven voor degene die ze op wil vangen. De kooi (indien nodig) mag gratis mee, net als al het voer en speelgoed.

Een van de dames is al op leeftijd en kan niet meer zo goed vliegen, wel nog goed klauteren. De andere 2 zijn iets van 2 en 3 jaar.
De 2 dames zijn tam, de heer wil nog wel eens bijten..

Ik heb er niet heel veel verstand van, een van de dames is geel, de andere dame en heer zijn grijs met rode wangen.

Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik het graag! Locatie maakt niet uit, we hebben een auto en kunnen de vogels brengen.

Foto is beschikbaar, lukt me alleen niet om te plaatsen..

carco

Waar woon je?
Via photobucket of iets dergelijks kan je foto's plaatsen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




MissL

Ik woon in Vlaardingen, maar afstand is het minst belangrijk. Ik wil ze graag brengen al is het ver voor een goed adres. Ik zal eens kijken of het lukt met foto's vanavond!

MissL

Beste leden, bij deze 2 foto's!




carco

Mooie vogels vooral de bonte dame!
Ik neem aan dat je ze bij elkaar geplaatst wil zien?

Ik kan evt de link op verschillende fb pagina's neerzetten? Daar is het verloop beter.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




MissL

Dat zou top zijn! Heel erg bedankt!
En het liefst bij elkaar inderdaad.. Ze kroelen alle 3 met elkaar en zijn al zo lang samen..

Nogmaals bedankt!

carco

Wil jij je email adres aan mij mailen of via een pb?
Er zijn wat mensen die contact met je op willen nemen.

Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!




MissL

Je hebt een berichtje, bedankt!

MissL

Wij brengen ze zondag naar hun nieuwe thuis!