20 april 2024, 05:43:26

flapperen met de vleugels

Gestart door mikael van vyve, 13 december 2002, 18:50:27

« vorige - volgende »

mikael van vyve

hallo.
Ik ben deze vraag vergeten te stellen.
- Soms bagint mijn valk met zijn vleugels te wapperen zonder weg te vliegen als hij op mijn schouder zit , is dat normaal?

spookie

hallo mikael!
wij hebben hier zelf 2 valkjes en die 2 doen dat ook soms  :)
als ze 's avonds bij ons zitten beginnen ze ook ineens met hun vleugels te flapperen wel grappig om te zien  :D
maar ik denk wel dat dit normaal is hoor ...
heel veel groetjes

Joke

Natalie

Mijn nieuwe valkje Sammy doet dat ook wel eens, en dan gaat hij  heel dom achterom kijken want dan ziet hij  wat fladderen. Meetsal vliegt hij daarna ook weg omdat hij dan van zijn eigen vleugels geschrokken is.

Silvia

Hoi allemaal,

Onze valk deed het in het begin ook wel, nu eigenlijk niet meer.
volgens mij is het gewoon om zijn vleugels te strekken... een soort droogvliegen.

Groetjes Silvia

melissie_spetter

dat denk ik ook silvia..
want mijn valkje gaat soms als ie op z'n kooi staat ook op het randje staan en wapperen met zijn vleugels zonder weg te vliegen... dat doet ie meesta als ie ff geen aandacht heefd gehad.. volgens mij strekt hij zijn vleugels even zodat die niet verslappen.


groetjes +  :-* :-* melissa en spetter

Mandy

Het is eigenlijk een soort gymnastiek  :D, even de spieren uitstrekken en doorbewegen.
Sommige denken dat ze dan te weinig beweging hebben, maar dat is geen waar, mijn valken die in de voliére kunnen vliegen, en toen ze in de huiskamer rond vlogen, deden dat ook altijd.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

vogelfriek

30 januari 2003, 20:47:44 #6 Last Edit: 3 maart 2003, 01:12:40 by vogelfriek
 hallo allemaal; ;D

Mijn vogel doet dat ook, meestal als we aan het eten zijn. en zij even rust heeft. Dan strekt zij zich helemaal uit. :) ze gaat op de hoogste stok in de kooi gaat ze op de kop hangen met alle vleugels helemaal gespreid. :) dat ziet er heel grappig uit. :D als ze daar mee klaar is. dan laat ze zich zo naar beneden vallen. ;D

groetjes vogelfrieken m,n lieve valk.