29 maart 2024, 06:44:30

kun je een koppel scheiden ?

Gestart door pepper love u for ever mijn valkje, 30 november 2014, 22:58:41

« vorige - volgende »

pepper love u for ever mijn valkje

Hoi mijn neef en ik willen onze valkjes laten paren maar zij kunnen niet nij elkaar wonenen kun je de valkjes scheiden als ze een koppel zijn want wij willen onze eigen valkjes houden wat moeten wij doen( we mogen geen 2Vogels hebben )

Rianne

Ik zou ze niet bij elkaar zetten alleen om jongen te krijgen en ze vervolgens weer uit elkaar halen. Klinkt erg wreed. Bovendien, als je maar 1 valk mag, dan lijkt een nest met 6 jongen me ook niet gewenst.

carco

Helemaal mee eens: valkjes vormen koppels voor het leven en voeden samen jongen op.
Beetje zielig dus :(

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




pepper love u for ever mijn valkje

 De vogels zullen elkaar nog vaak zien maar ik bedoel met 2 vogels dat we niet allebij een eigen koppeltje mogen hebben

carco

Vaak zien is wat anders als bij elkaar zijn.
Vogels hebben geen lat relatie.
Klik op het plaatje voor onze site!




pepper love u for ever mijn valkje

Wat is een lat relatie ik ben mog maar 13 ???

carco

Sorry, zoals bij mensen een lat relatie ( living apart together letterlijk) dus niet soms wel en soms niet bij elkaar dat werkt niet.
Klik op het plaatje voor onze site!




Valkenhof Waalwijk

Nee, dit gaat absoluut niet lukken en er zijn hier veel topics hoe je kunt kweken maar dit is echt gedoemt te mislukken.
en kijk maar uit als je met je valkje over straat naar je neefje gaat dat die geen longontsteking oploopt.

pepper love u for ever mijn valkje

Dat zal niet snel gebeurwn ze heeft een vervoer doos van plastic zk groot al de kooi  wel bedankt maa4 als de vogels elkaar zien worden ze tog niet gelijk een koppel?

Rianne

Nee dat klopt. Maar als je eenmaal besluit om ze in 1 kooi te houden en een broedblok te geven is het eigenlijk erg zielig om ze weer uit elkaar te halen als de jongen eenmaal groot zijn.