25 april 2024, 19:33:27

ze wil wel maar het mannetje.......

Gestart door adnaloj, 17 maart 2004, 01:50:55

« vorige - volgende »

adnaloj

hallo allemaal,

ts alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, maar heb toch de drang om terug te komen gheghe :D

megan die steld zich helemaal open voor...... je weet wel
en mij mannetje Jimmy staat erbij en keek erna.....
alsof hij niet weet wat hij moet doen... kan dat dat hij niet meer weet wat de tekenen van paring zijn of zo???

ik zou zo graag een paar ukkies willen hebben helpie!!!

groetjes

Paul

Hoi Jolanda,

Hoe oud is het mannetje wat je hebt?
Ik heb ook een man van een jaar of 8 en die weet prima hoe het moet op mijn hand maar als een popje naast hem gaat kippetje zitten weet ie ook niet wat ie moet doen :-(
Het popje is wel helemaal weg van het mannetje en is later door een ander mannetje bevrucht en ze heeft het nestje wel samen grootgebracht met het mannetje wat niet weet hoe het moet :-)
Maar als je mannetje nog jong is zal ie het nog wel leren hoor het is gewoon instinctief gedrag dat ze willen paren en als je mannetje er klaar voor is zal ie het ook proberen.

Groetjes, Paul

adnaloj

o oke kan ik ook een mannetje lenen??? ::)
ze heeft nu haar eerst ei gelegt....... en wat moet ik daar nou mee??? ze legt ze op de grond en ik heb hem maar in het nestblok gelegt. bevrucht kunnen de eitjes niet zijn :'(

het mannetje is trouwens 3 jaar
en we hebben twee vrouwtjes Cleo, en megan. megan is de hitsige. maar jimmy wil wat van cleo maar die wil weer niets met hem.

groetjes jolanda