nav Heb ik een valkparkiet of een wekker ??

Gestart door sadelienda, 19 maart 2004, 21:10:42

« vorige - volgende »

sadelienda

heb ik valkparkiet of een hond.
Boeing is mijn trouwste makker. Als ik 's ochtends op bed ligt, komt ze me wakker maken. Dan wacht ze het moment af dat we samen gaan douchen.
Zodra ik afgedroogd ben en de badkamer uitloopt, komt ze me achterna en maken we samen een ontbijtje klaar.
Zodra ze de stofzuiger ziet, word ze wild en komt ze ontmiddelijk weer naar me toe ook al is ze aan het poetsen.
Samen achter de pc of tv zitten is ook meer een gewoonte dan een uitzondering.
Bo is erg trouw en lief voor mij. Oprechte liefde ik kan nooit kwaad doen bij haar en zij niet bij mij.
We hebben een innige band, en ik vind het geweldig dat ze er niet bij blaft.  ;D

Herkennen jullie dit??

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Kolkkie

Hoi Sadelienda,

Ik herken het gedrag van Bo.

Coco komt ook altijd achter mij aan. Als ik naar de douche ga, gaat hij mee enz.
Als ik wegloop en hij kan mij niet meer zien gaat hij krijsen en vlak daarna fluiten.

Vroeger had ik Coco vaak 's nachts uit de kooi, dan liep hij bij het ochtendgloren al over mijn bed heen om mij wakker te maken.
Nu mag hij van mij 's nachts niet meer los omdat hij de eigenschap heeft om onder het dekbed te kruipen, dus je kan je wel voorstellen wat er kan gebeuren als ik mij omdraai  :-/.

Als ik naar mijn werk moet gaat hij altijd heel onrustig door de kooi klauteren, als ik terug kom begroet hij mij met een fluitconcert.

Het gekke is dat hij mij liever vind als zijn soortgenootjes, daar moet hij totaal niets van hebben.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006