29 april 2024, 19:28:22

Prego

Gestart door daan, 13 maart 2004, 02:43:32

« vorige - volgende »

Lique

Heej Daantje,

Kom op, je gaat niet jezelf de schuld geven, want dat is niet zo.
Jij hebt toch alles geprobeerd wat je kon? ik heb je nog aan de telefoon gehad.....

Heb je van merk voer gewisseld?

Het is toch wel fijn om te horen, dat er niets ernstigs aan de hand was. Dat lucht zeker wel op voor de andere valkjes.

groetjes lIque

Lieve

Heeej Daan,

Kom op meid, ik ben er vast van overtuigd dat je er alles aan gedaan het, jouw treft zeker geen schuld.
Ik denk dat het is zoals bij mensen, als het op is is het op, en daat heb je, hoe moeilijk ook te begrijpen, niets aan te willen.
Kop op meid!

Groetjes, Lieve

Paul

Hoi Daan,

In elk geval is het wel fijn dat er geen enge ziekte is geweest.
Je hebt er echt meer dan alles aan gedaan en zelfs een ziekenkooi met verwarming voor hem gemaakt meer had je echt niet kunnen doen.
Het kan best dat ie al heel oud was en dat is toch een goed gevoel dat ie een heel fijn en lang leven heeft gehad.
Veel sterkte nogamaal ik weet hoe moeilijk het is.

Groetjes, Paul

Mandy

Tuurlijk heb je je best gedaan meid, je kan er echt niets aan doen, het heeft zo moeten zijn... :-/
Wees blij dat er niets ernstigs uit is gekomen en het met de rest van je valkjes goed gaat. ;)
Het verdriet van het verlies verzacht misschien een beetje als je je jonge prachtvalkjes ziet, geniet daar maar van, dan weet je weer waar je het allemaal voor doet en geeft je kracht om ermee door te gaan, want als je zo'n tegenslag of meerdere krijgt (net als ik) dan denk je ook wel eens ik ga konijnen of kippen fokken, maar ach, ook dan maak je weer van alles mee, het hoort er helaas een beetje bij...
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.
Had ik ook echt ff nodig.
Ik heb het vandaag idd een beetje tot me door laten dringen en ik ben toch idd onwijs blij dat er niets ernstigs is uitgekomen. En ja ik heb er echt alles aan gedaan wat ik kon doen. Prego hangt ingelijst in de woonkamer en ik zal hem nooit vergeten. Het blijft moelijk maar het moet slijten.

Knuffel daan

Stijn dc

hoi daan

ga jezelf nu niets verwijten joh, je hebt echt je best gedaan. Mss is ie ook van ouderdom gestorven, mss zal je het wel nooit weten, maar nu moet je best dit hoofdstuk laten rusten, en zeker jezelf de schuld NIET geven.

SDC:D