12 mei 2025, 23:18:09

tweelingvogel???

Gestart door suus, 10 maart 2004, 18:58:43

« vorige - volgende »

suus

hallo,
Ik vroeg me af (gewoon voor de fun) of het wel eens voorgekomen is dat er twee vogels in een ei zaten. Dan zullen ze zeker wel gestorven zijn, als het zo is, ruimtegebrek en voedingsgebrek!!!
Heeft iemand dit wel eens gehoord en/of gezien/gehad????
groetjes suus

p.s. helemaal voor de fun is het ook weer niet, ik heb nl een weddenschap!!!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Tara

Hoi Suus,

op een site (http://www.justcockatiels.com) geloof ik dat het die is ... Daar kun je ergens op een fotopagina 2 jongen zien in een eitje, in ieder geval kan het. Maar veel informatie weet ik er niet over, je kunt er wel foto's zien. Ze delen o.a. dezelfde dooier e.d. is wel een mooi zicht, maar of ze identiek gaan lijken later weet ik niet.

Groetjes, Tara

Lique

10 maart 2004, 19:07:30 #2 Last Edit: 10 maart 2004, 19:09:52 by Angelique

suus

Hoi,
Bedankt
Ik had hem inderdaad al via Tara's tip gevonden. Wat een unieke plaatjes zeg!! Verder ook een leuke site trouwens, ga er eens beter rondsnuffelen!!
groetjes suus
p.s. weddenschap dus gewonnen hahaha
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Tara

Gefeliciteerd :D

Het is in ieder geval een hele mooie site inderdaad, en je moet eens kijken joh, die heeft al keiveel meegemaakt en keiveel mutaties :-X Ben wel jaloers hoor ;)

In ieder geval weet je nu dat het bestaat he, blijft toch mysterieus :)

Stijn dc

hello

ik wist ook dat het bestond, bij kuikens van kippen komt het ook wel eens voor, maar die overleven het dan vaak wel niet.

SDC

Inger m

Hoi,
Ik ben van de zomer in de dierentuin in Amersfoort geweest en daar was een tentoonstelling met allemaal rariteiten beesten, dus siamese tweelinggeiten en lammetjes met vijf poten enzo, allemaal opgezet.

Bij de tentoonstelling (kwam van een collectie in Amerika) hoorde ook een volgroeide amazone papegaai met twee koppen. Ik denk dat dit vrijwel nooit voorkomt, dus dit was een zeer uniek exemplaar, maar ze bestaan dus inderdaad.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.