28 maart 2024, 12:12:59

Mannetje verliefd op mannetje??

Gestart door Tara_, 24 augustus 2002, 08:44:21

« vorige - volgende »

Tara_

Hoi,
Ik heb 6 valkparkieten, waaronder 1 'koppel', ik heb 2 vrouwtjes en 4 mannetjes, en 1 van die mannetjes zit altijd bij het mannetje van het 'koppeltje', ik weet zeker dat het mannetjes zijn want het is mijn lutino en die heeft al eens gepaard op Piko, en Koko die altijd bij Tako (mijn lutino) zit is een wildkleur, dus duidelijk te zien! En telkens als ik Tako eerder uit de kooi haal dan Koko zit hij er achter te fluiten en vanalles, het is zelf eens geweest dat ie achterkwam! Zou deze valk misschien verliefd zijn op Tako?? Dit kan toch niet???

Frank_

hallo tara
misschien kan het maar ik denk van niet ik heb dat ook gehad met twee vrouwtjes (wel van een ander ras)die met elkaar speelden maar dat was opgehouden toen ze ouder werden.het kan zijn dat het speelkameraadjes zijn.
groetjes,frank

Tara_

Nee hoor, ze zijn niet zo heel jong meer...

Frank_

het kan ook zijn dat niemand anders hem accepteerd behalven tako dan.

Tara_

Ja, het zal dat misschien kunnen zijn, maar toch, de anderen doen er niets aan hoor... En ook, het is een valk dat mijn oma had, toen mijn tamme valk stierf, waar ik nog altijd de oorzaak niet van weet kreeg ik haar 2 valken, de een was lijk gehandicapt, z'n ene oog is net groter hij heeft een kale kop zijn kuif staat helemaal scheef, het is geen zo'n mooie valk voor anderen, maar ik zie hem wel graag.

Tara_

Ja, maar die lutino is al koppel met een geparelde valk van mij, dus kunnen ze dit toch niet denken???

Frank_

hallo tara
het kan dat hij een homo is maar dat is toch wel uitzonderlijk denk ik toch ik heb het toch nog niet meegemaakt.
groetjes,frank

Tara_

Dat is toch raar?? Een vogel die homo is?? Da's toch bijna onmogelijk, straks probeert hij nog te paren?!