28 maart 2024, 18:20:37

mijn jonkie wilt geen vogelvoer!!!

Gestart door Anita1, 9 maart 2004, 23:07:30

« vorige - volgende »

vanta

JA HOOR ANITA NIET TE BANG ZIJN DAT HIJ TE WEINIG BINNEN KRIJGT DAT KAN EFFE DUREN MAAR ALS HIJ ZE KAN PELLEN EN HIJ HEEFT ECHT HONGER DAN EET HIJ ZE WEL OP

PROBEER TOCH ZIJN VRAGEN NAAR PAP TE NEGEREN WANT HIJ WEET DONDERSGOED DAT HIJ ALS HIJ DOORGAAT TOCH ZIJN ZIN KRIJGT HET ZIJN NET KLEINE KINDEREN

MAAR HEUS HET KOMT GOED ALS JE JE ER NIET PRETTIG BIJ VOELT GEEF HEM DAN NOG 1 WEEK PAP MAAR MINDER BABY EN MEER EIVOER DAT IS VOEDZAMER MAAR HIJ MOET TOCH EEN KEER ZELF GAAN ETEN

GROETJES TINEKE :-*

Anita1

 :) hoi tineke.ik geef m al meer eiervoer als pap.dat scheelt zeker.anders wilt meneertje 2 theelepels.lol.nee ik ga morgen over op 2 pap.en eind volgende week op1.die week erop stop ik.en ik ga dat gekrijs echt wel verdragen.lol. ;D pfff inderdaad lijkt op kinderen.maar hij is een scheetje echt waar!!!! dank je tineke.groetjes anita :D

vanta

JA HAHAHA HET ZIJN DONDERSTENEN MAAR ALS HIJ MERKT DAT JIJ JE HET NIET MEER AANTREKT ZAL HIJ SNEL EIEREN VOOR ZIJN GELD KIEZEN
FIJN WEEKEND

TINEKE

Anita1

 ;) nou vandaag is dan de dag dat kietje nog maar 2 x pap krijgt.het is nu half 10.ik ben extral laat opgestaan (whoehahahahahahaahah).en ik kom de kamer in...en ik vraag me nu af..wordt ik door kietjepietje verwelkomd??? offf wilt hij zijn pap.ik zeg: goede morgen lieve kietjepietje...hij prrrrieeeeeeeeeeet,tja dat was dus goedemorgen.maar oowww jeee...daarna prieeeeeet prieeeeeet prieeeeeeeeeeet.ooow ja nog 3 x goedmorgen???.whahahaa.ik heb gauw een nieuwe trostgierst neergehangen,en nu moet ie tot half 12 wachten he...en dan de laatste pap om half 9,nou ik hou jullie op de hoogte...(psss hij eet trostgierst...ik blijf wel achter de computer stilletjes.lol) groeten anita :D

vanta

goedemorgen anita je ziet hij kan het wel als je hem maar wat negeert en als hjij eenmaal doorheeft dat ook zaadjes lekker zijn wil hij straks glad geen pap meer

en heb je nu toch een excuus om uit te slapen hahahaha

groetjes tineke

Anita1

 :D whahahahah tineke.ik durf m niet meer aan te kijken .mijn kietjepietje.zoooodraaa ik naar hem kijk...oooooooow wat een slimpie he?? fluuuuuuuuut.lol.maar ik hou vol hoor.ondertussen is hij bezig de kooi te slopen.onderin, vliegen ,alles wat hij maar kan.en ook *aaaachhhh* zegt ie weer steeds .whahaha lol.groetjes anita :)

vanta

ja hij denkt als ze kijkt geef ik mijn mooiste huil en dan krijg ik vast en als ik er een zooi van maak misschien ook wel soms zijn ze nog erger dan kleine kinderen maar als je vandaag volhoud kiest hij snel eieren voor zijn geld

groetjes tineke

Anita1

 :D wauwww ik vind m nu zo lief.hij heeft goed gedaan hoor tot kwart voor 12.heb m lekker bezig gehouden.kietje heeft meegedaan met de krant lezen(scheuren dus) wat een lol! ;D en toen saampies met de hond.wauwww.de hond heel zachtjes met zijn pootje aaien.jaaaaa heb er een foto van.ik zet m er vandaag hier nog op.en ook vandaag ff mijn dagboek bijwerken.knuffel anita

Rika

hihi ja ik weet al eerder door jou msn kletsen .
het is HEEL erg leuk omte horen MMM
KOM op snel die foto  ben zoooooooooooooo nieuwsgierig
ongeduld Rika( sorry zo ben ik eenmaal ) hahaha

Annouschka

Hoi,

hoe is het nu met Kietje??  Heeft hij nog gebedeld?  Ik heb vanmorgen om 9 u pap gegeven en sindsdien niet meer.  Ik ga proberen tot vanavond 19u.  Yoda eet nu flink eivoer met een paar stukjes appel tussen en zaadjes afwisselend.  Ook hoef ik hem al niet meer aan de eetbakjes te zetten, hij gaat er al zelf naartoe.  Gisteren heeft Yoda voor de eerste keer gedoucht, was me dat wat!

Ik douch Chewy altijd op vrijdag en wilde eerst Yoda nog niet douchen omdat hij nog zo klein is (ik was bang dat hij ziek zou worden) maar eens ik met Chewy begon, begon Yoda Chewy na te doen, zonder water op hem.  Echt een grappig zicht, hij keek een tijdje naar Chewy, en Chewy geniet echt 100% van z'n douche dus met de veren wijd en oogjes dicht, en Yoda dus ook proberen om hem na te doen.

Ik sproeide een klein beetje water op hem en hij kwam gelijk  achter nog een beetje.  Dus ja, wat moet je dan doen?? :-/

De verwarming had ik vooraf wel wat hoger gezet en de föhn lag klaar.  Hij heeft er echt van genoten en dan hebben ze samen een halfuur (!!!) onder de droger gezeten, echt schattig, allebei met de oogjes dicht en genieten.

Mijn arm deed wel pijn na dat halfuur maar het was de moeite waard!  Als ze maar gelukkig zijn zeg ik altijd.

Groetjes
Annouschka

Rika

hallo Annouschka

het is prachtige om te lezen die van ''douche''
ik vind dat jij heel goed gedaan ,want je deed goed voorbereiden die hoge verwarming en fohn.
Jammer dat jij niet gefilmd . was nog mooier te zien .MMM

en die over pap, ojee dat is fijn voor yodie die kan nuy al zelf !! dat is echt knap .

maar ja vertellen is beter dan niks hihi

geniet ervan verder met tweeen.

Anita1

 :) zo tot nu toe gaat het goed met kietjepietje.ik heb m verhuisd.hij staat nu achter mij.staat nu lekker bij het raam.hij kan nu lekker naar buiten kijken.maar...hij heeft het niet makkelijk hoor met 2 voedingen.ik zag dat anouschka een stukje appel had gegeven.mag hij dit al met 6 weken?? ik vraag me af wat hij nog meer mag hebben.wit brood mag dat ook?ik vind het wel leuk als ie ff bij me komt eten.maar dan wit brood alleen.zijn er nog meer dingen die hij mag? snoepstaven of zo...hebben jullie tips?? groetjes anita

Rika

ik weet niet of mag wit brood. ik heb wel eens gehoort dat NIET goed is .
ik geef altijd oude broodje ( op verwarming tot heel hard )om die kan krokant als een snoepje .

en die appel , ben ook verbaast . ik weet niet of goed bij 6 weken .
jij vraag goed in.
ik leer ook wel mee hihi
toen Dara 6 weken mag NIET appel dan wordt diaree
maar ja bij valk ???????????

oja jij zegt die kietje bij het Raam , is die bij verwarming?
( bij ons ook bij het raam maar die verwarming is UIT gedraaid ) omdat die zuurstof gebrek voor ademhalen.
;)

succes met verder

Anita1

 :( oow jee ja kietje staat bij verwarming.mag dit niet? dringende vraag van mij..nu gaat de verwarming niet zo hoog hoor.het wordt beter weer.
maar wat raar.ik heb bijna alle vogels(begalve cio) bij het raam gehad.hij staat niet op de vensterbank hoor.maar staat op een mooie rietenmand.dus begin van het onderstelsel van de kooi staat gelijk met de verwarming.de rest staat erboven dus.graag reacties.ook nog over wat hij al mag eten allemaal.is nu 6 en halve week.groeten anita :)

Rika

waarom hebt je msn ofline ? anita