16 april 2024, 16:28:00

mijn jonkie wilt geen vogelvoer!!!

Gestart door Anita1, 9 maart 2004, 23:07:30

« vorige - volgende »

Anita1

oow ja nog 1 vraag tineke.kan het kwaad dat wij roken? voor jippie? we roken niet in zijn buurt.maar wel gewoon in de huiskamer.ik denk dat jij het wel weet want jij hebt er al zo veel ervaring mee.knuffie.oow ja  en nmorgen haal ik vitaminen voor m.ik zal goed voor m zorgen kusss anita ;D

vanta

hoi nou we weten allemaal dat roken slecht is maar die vogel zal er echt niet verkouden van worden en zolang je niet met 50 man in de kamer rookt en de rook niet in zijn gezichtje blaast zal het allemaal wel meevallen :-*

een vogel kan verkouden zijn en niesen door een allergische reactie of een kou maar hij zal niet plotseling gaan niesen van de rook ...of daar verkouden van worden

knuffies tineke

Anita1

 ;) volgens mij gaat het wel goed met jippie.vanacht nog gekeken william 1x en ik 1x.extra ff de wekker gezet.toen sliep hij lekker.vanochtend was ie lekker vrolijk.hele tijd fladderen in de kooi.en zoekende naar eten.pap krijgt hij zo van mij.nog een uurtje wachten.william liep er net naar toe en zei tegen jippie: zie je nou wel alles is goed he? waarop jippie antwoordde met *PRIEEET*.zie je zei william.alles is goed! lol
ga zometeen even vitaminen kopen bij de dierenwinkel.neem het zekere voor het onzekere.jippie heeft ook een andere plaats gekregen in de woonkamer.naarst het aquarium.nu zit hij hele tyd vissies te staren,whahahaah.we houden die kleine in de gaten hoor! knuffies anita ;)

Anita1

 :D ja ben blij.jippie doet het weer heel goed.is nu al niet verkouden meer.maar ik hou het wel in de gaten nu.hij is lekker vrolijk.en eer deze dagen kan hij ook al weer op 2x pap.hij gaat ook minder pap eten,omdat hij meer zaadjes en trostgierst eet.ik ben blij dat hij niet meer ziek is.gelukkig was ik er op tyd bij.de vitaminen slaan goed aan.ik blijf die nog even geven.neem aan dat het geen kwaad kan.hier nog even een leuke foto van jippe.die had rika gemaakt.knuffels anita

Anita1

hier is dan de foto.ondeugdje he? maar is zooooo lief.

Rika

he ? bekent foto van me ?
is die soms dat ik jou geklikt ?
hahahaha ben ik BEROEMD geworden LOOOOOOOOOOL
geniet met foto ervan !!!!
ja heel mooi uitziet en slim koppie . mm

Anita1

 :D wauww jippie heeft 2 uur lang bij me geslapen op mijn arm.op de bank.whahahaaha.luilak.op mn arm tussen mijn wangen in.zoooo lief.wauw ik vind echt bijzonder lieffie.knuffies anita

Paul

Hoi Anita,

Fijn dat het zo goed gaat met Jippie :-)
Had je de kooi eerst voor een raam staan of vlakbij de verwarming ?want daar kunnen valkjes vaak niet goed tegen.
En als ze niezen hoeft het niet altijd verkoudheid te zijn gelukkig soms komt er gewoon wat vocht mee maar dan hoeft er niks aan de hand te zijn.
Maar gelukkig is alles in elk geval nu zeker goed met Jippie :-)
Vitamine's mag je gewoon vaker geven hoor ook als ze niet ziek zijn.
Ik geef het mijn valkjes ook altijd door het water heen.

Groetjes, Paul

Anita1

 ;) nee paul ik had m midden in de kamer tussen onze 2 banken in.daar stond hij gezellig in een hoek.tussen de bank.maar wel eigenlijk tussen 2 deuren in.dus zekere voor het onzekere genomen .en nu staat jippie veilig in een hoek van 2 muren.in de hoek van de woonkamer dus.nu is hij uit de gang van de 2 deuren.hij heeft het er reuze naar zijn zin nu.nee ik weet dat ze niet bij her raam en verwarming mogen.ik leer hier veel lol! gr anita ;)

Annouschka

Hoi,

wat leuk dat het zo goed gaat met je kippetje.  Ik heb anders ook een paar nieuwtjes hoor.  Ik heb er gisteren met mijn vriend over gesproken en normaal gezien krijg ik er nog 2 valkjes bij!!  Ik ben heel blij hoor.  Ik vind dat m'n kooi die ik nu heb toch groot genoeg is voor 4 dus waarom niet?
Yoda begint hier al zijn eigen deuntjes te fluiten, vorige week deed hij een kip na, hahahahaha...  En met Chewy gaat het ook zeer goed.

Groetjes
Annouschka

Anita1

 :D wauwwie anousck!! dat is goed nieuws nog 2 kippies erbij.neem je die ook weer zo jong? en bij tineke nemen he?.dan weet je ook wat je hebt.weet je ook al welke mutatie je wilt hebben?
en per wanneer wil je ze? wauww ben echt nieuwsgierig.leuk joh zoveel in 1 kooi.knuffie anita

Anita1

 :D zooo ik jippie,wil jullie fff mijn nieuwe kooitje showen.ik zit er zelf niet in.dus zoeken hoef je me niet.whahahahaa.ik zit bij mama op de schouder.ff te kijken wat dat nou weer voor een villa is.maar nu ik er in zit heb ik vresleijk veel lol.ik kan vliegen in de kooi! wauwwie.en ik begin ook echt mooi te fluiten.lol.priettt allemaal. ;D

Coco en Chantal

2 mei 2004, 15:47:36 #132 Last Edit: 2 mei 2004, 15:51:46 by Coco__en_Chantal
Hoi jippie
dat is zeker een mooie kooi, wij coco, chanel, chico zitten ook in zo'n zelfde villa en daar komt straks nemo bij als hij groot genoeg is.
zal een foto van ons paleisje bijvoegen, nou jippie veel plezier alvast in de grote kooi, niet verdwalen he? ;D ;D

groetjes chantal en de valkenbende

Groetjes Chantal en de valkjes


Anita1

 :D aaaahahahahahah wat gaaaaf is dezelfde kooi!!!! wat een prachtding he??? echt wel villa jaaaa.denk misschien om nog een valkje te nemen..hihi.moet mn mannetje eerst overhalen.kussss anita

Coco en Chantal

ja alleen is ook maar zo alleen he, zeker in zo'n grote villa.
het is altijd gezelliger voor de valkjes als ze een maatje hebben.
Ik had er in het begin ook maar 1, maar nu heb ik er al 4 whahaha het valkenvirus is hier goed ingeslagen . :D :D

veel plezier nog met jippie

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes