8 mei 2025, 04:29:22

Kwekers

Gestart door Barranda, 29 oktober 2014, 22:56:57

« vorige - volgende »

Barranda

29 oktober 2014, 22:56:57 Last Edit: 29 oktober 2014, 23:11:54 by Barranda
Beste allemaal,

Ik had al een topic aangemaakt bij het onderwerp 'aanschaf' maar dit hoort daar blijkbaar niet thuis. (aanschaf van een valkparkiet hoort dus niet thuis in het topic 'aanschaf'  ???)

Ik wil graag een valkparkiet aanschaffen maar ik heb geen idee waar ik een valkparkietje kan halen. Ik wil niet weten waar een kweker is, maar de ervaringen met bepaalde kwekers. Ik woon nu in Nijmegen dus goede kwekers in de buurt van Nijmegen zou helemaal ideaal zijn.

Ik hoor graag van jullie!

ps: Misschien een tip voor de moderators, misschien kunnen er recensies bij de kwekers worden gezet :)
pps: BOCS in Apeldoorn lijkt mij wel een nette kwekerij. Iemand ervaringen daarmee?

carco

30 oktober 2014, 09:35:55 #1 Last Edit: 30 oktober 2014, 09:38:33 by carco
Volgens mij heb ik jou dan een mail gestuurd aan de hand van je bericht maar nooit wat gehoord?

Jammer :(

Helaas worden de kwekers die hier staan totaal niet meer up to date gehouden, snap dat je door de bomen het bos niet kan zien.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

de_vogelkamer

was denk een beetje mijn schuld dat t topic dicht ging omdat ik zei dat ik nog een vogel voor je had  :-[ sorry  :-[

Helaas ken ik naast de forumleden hier, geen andere kwekers. BOCS ken ik ook niet, maar je kunt vast wel vrijblijvend bij ze langs gaan. Vaak krijg je dan vanzelf wel een goed of slecht gevoel erbij en kun je dan een keuze maken om er wel of niet een vogel te kopen :) Ikzelf koop mn vogels ook meestal "op gevoel" bij een kweker. Dit kan iemand zijn die ik op marktplaats vond, of bij een forumlid hier. Tot nu toe waren dit allemaal betrouwbare mensen. Meestal laat je gevoel je niet in de steek  ;)

Groetjes Neline

Barranda

@carco
Ja klopt, maar je hebt als het goed is al antwoord gehad! Op de tweede mail moet ik nog reageren!

@de_vogelkamer
Geeft niks, nu gaat het goed zo te zien! :)
Ja dat is denk ik ook het beste, gewoon even langs gaan en kijken hoe het beestje is en waar die vandaan komt.

Bedankt voor de reactie allebei! :)

Rianne

Eigenlijk was dit ook niet de bedoeling maar aangezien het forum nu eerder wordt overspoelt door spam ipv 'kweker gezocht' topics, laat ik het even zo. De regel is destijds ingesteld omdat er in het verleden kwekers zijn geweest die de negatieve berichten over hun kwekerij niet op prijs stelden. Niemand kan zulke verhalen bevestigen of controleren dus hebben we besloten zulke onderwerpen niet toe te staan. Ook wordt het forum onoverzichtelijk als je alleen maar 'gezocht' topics ziet en je moet zoeken naar de vragen over bijv kweken.