19 juli 2025, 23:15:45

Bianca's Bende

Gestart door Bianca, 6 maart 2004, 22:42:27

« vorige - volgende »

Cwazi

ja, harstikke leuk. En hier heb ik helemaal lol in omdat het valkjes zijn die niet echt tam zijn, en in een voliere dus veel beter tot hun recht komen dan in een te klein huiskamerkooitje :)

Doe ik toch een soort van goed werk. Maar nu mag ik geen mannetjes meer nemen, 'k heb er drie over :/ Ik ga 1 van mijn eigen kweek lutino popjes houden denk ik, en dan wil ik er nog twee popjes bij. :)

Mandy

CitaatAls alles goed verloopt ga ik over anderhalve week alle vogeltjes ophalen.
Ik heb nu Babi en Pangang bij mandy gereseveerd.
Als ik zo vrij mag zijn gebruik ik even je foto's Mandy.......... :P

Is goed joh! ;D
Hier heb ik nog een paar nieuwe foto's voor je, ze zijn van vandaag  8) ;

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

kok_roy

24 juni 2004, 20:43:11 #92 Last Edit: 24 juni 2004, 20:45:19 by kok_roy
Je krijgt er 2 prachtvalkjes bij hoor Bianca! Mandy wordt wel heel erg bekend volgens mij door die vele en goede leveringen! :D ;D

Groeten Roy :P

Cwazi

die geparelde vind ik ik echt heel erg mooi :)
Leuk joh allemaal, best spannend, vooral komend jaar.

shazny

hi Missmelig,

Leuke valkjes heb je zeg! :D ; Leuk ook dat je een gezondheidsverklaring en n verrassings pakketje er bij gekregen hebt.....Ik heb bijna al mijn vogels,op een na dan bij de dierenwinkel gekocht en ik heb nog nooit zoiets als een gezondheids verklaring gehad. Wel netjes en leuk dat die mensen dat doen. ;D
Krijgen we binnenkort ook een fotootjes van Nova te zien?  Ik ben wel benieuwd namelijk!

gts Shazny

shazny

Hi,

Oeps nu zie ik dat je al lang een fotootje van Nova hebt geplaatst........... IK heb namelijk alleen de eerste pagina gelezen...........  Ik had t helemaal niet door totdat ik mijn berichtje geplaatst had...... oeps sorry :-[
Maar ik ga zeker nog de rest lezen hoor! ;D

Groetjes Shazny

Bianca

whahahahaha geeft niks hoor, kan gebeuren Nova is nu al een tijdje hier bij ons maar het blijft een geweldig beessie!
Ik denk dat het een popje is want ze is al wat aan het ruien en nog geen parels verloren!!!!!

Mandy dank je voor de leive foto's!
Ik ben zo verliefd op die twee!
Komt denk ik ook omdat ik er al zolang naar toe leef!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Joyce28

Bianca

vadaag gevochten meteen paar wilgen-boomstammen die nu een paar vingers minder....... mooi in de voliere staan.........
Al m'n vingers liggen open, auw.
Staan wurmen om die dingen erin te krijgen want ze zijn eigenlijk veel te groot voor het deurtje, maar het is gelukt!

Groetjes Bianca

Ellen

Hoi Miss.

Wat een plaatje word het zeg..... :)
Gaaf hoor,.........en helemaal zelf gemaakt. (petje af)

Gr.Ellen.

giovanni

yo

Wat een mooie volière heb je daar gemaakt zeg:)
En evenmooie (of mooiere, sry :D) valkjes!
Hopelijk zullen ze zich daar snel thuisvoelen:)

grtjs

Stijn dc

hoi

mooie voliere heb je gemaakt hoor. Was het zo moeilijk om de takken er in te krijgen? Ik kan het me al voorstellen. :)

SDC:D

Bianca

Citaathoi

mooie voliere heb je gemaakt hoor. Was het zo moeilijk om de takken er in te krijgen? Ik kan het me al voorstellen. :)

Geloof me er zijn heel wat scheldwoorden gevallen >:(..............
Maar het resultaat maakt alles weer goed. :P
Bianca

Stijn dc

hoi

ja, dat dacht ik al :)
veel plezier er nog mee.

Vanessa_TC

Heel mooie voliere hoor! Een waar paradijsje :)

Groetjes Vanessa