25 april 2024, 13:06:13

"smakken"

Gestart door suus, 6 maart 2004, 02:06:32

« vorige - volgende »

suus

Hallo,
E'en van mijn valkjes "smakt" soms. Dan gaat het bekkie ook echt open en zie je het tongetje bewegen. Als ik dan ook smak geluiden maakt, dan doet hij het tegelijk met mij. Hij stopt als ik stop en begint ook weer als ik dat doe. Een heel guitig gezicht maar wat is dit? Hoort dit bij het macho gedrag? Ik heb nog niet gelezen dat dit op het forum besproken werd, terwijl het toch zeker meerdere keren per dag voorkomt hier. De andere doet het ook wel hoor maar veel minder. Tevens is het valkje wat het doet, wel degene die graag bij mij zit ;) en die het niet zo heel vaak doet (in iedergeval als ik er bij ben), zit over het algemeen het liefst bij mijn man. Zou het hier wat mee te maken kunnen hebben?
groetjes suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

suus

hallo,
Zou er nog iemand naar mijn vraag kunnen kijken en haar/zijn gedachten er over willen antwoorden??? ;) ;)
Dank je!!
groetjes suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Lique

jaah, mijn mannetjes zijn ook van zulke smakkertjes.
Als ik een tikkend geluid maak, doen zij het na.
Zelfs de mannetjes buiten.
is dus ook heel normaal, en hoort bij het macho gedrag.Hij wil je nadoen.

Paul

Hoi Suus,

Mijn tamme Man Stan doet dat hier ook zo en vooral als je tegen hem klak geluidjes gaat maken :-)
Dan is ie op dat moment op de versiertour denk ik  :D
Alleen is het nadeel dat die van mij alleen mij probeert te versieren en een popje wat helemaal gek van hem is laat ie links liggen :-(
Maar het is altijd heel leuk als ze dat soort dingen doen vind ik :-)

Groetjes, Paul