16 juni 2024, 14:52:21

Dit is Ben....

Gestart door breezer, 17 mei 2004, 01:22:31

« vorige - volgende »

breezer

17 mei 2004, 01:22:31 Last Edit: 17 mei 2004, 01:23:53 by breezer
Hallo allemaal

Dit is onze nieuwe aanwinst een mooie wildkleur man split voor ino/gepareld, genaamd BEN is het geen schoonheid?
Hij is niet tam, komt uit een buitenvoliere, gaat hier over twee weken ook in mijn nieuwe buitenvoliere.

Hij zit nu even bij mijn drie poppen gaat dadelijk met één van de poppen apart in een andere kooi, tis de bedoeling dat hun een koppel gaan vormen, mijn pop zat al met hem te flirten  :D maar hij reageerde nog niet echt ;).

Hij is van de laatste kweekronde van 2003.

Groetjes Ramona

P.s klik bij de paperclip op ben dan krijg je de foto te zien  :-/ lukt me niet om de foto onder de tekst te krijgen

Stijn dc

hoi

ik zal de foto even voor je plaatsen. Tis wel een mooi valkje hoor, met interessante splits.

SDc:D


Paul

Hoi Ramona,

Het is wel een kanpperd hoor en de vlekjes in de nek kan wel eens betekenen dat hij split voor bont is.
Maar wil je bonte hebben dan moet het popje ook split voor bont zijn of zelf bont.
In elk geval kan je er wel een leuk koppeltje mee maken.

Groetjes, Paul

Tara

Hoi Ramona,

lief verrassend valkje hoor, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, hopelijk mag je er veel plezier aan hebben, je kan wel veel doen met zijn leuke splits hoor!

Groetjes, Tara

andre28

Gefeliciteerd met Ben.
Het is een mooie vogel.
Om zijn kopje helderder geel te krijgen is iets maismeel te geven door het eivoer.
Dan wordt zijn kopje wat harder geel.

boezempje

27 mei 2004, 14:20:25 #5 Last Edit: 27 mei 2004, 14:21:01 by boezempje
hoi

gefiliciteerd met ben :)
is een mooi valkje.
het zal wel goed komen bij de vrouwtjes denk ik :D ;)