18 april 2024, 07:00:30

wie heeft er een lief klein valkje ?

Gestart door Anita1, 3 maart 2004, 22:10:31

« vorige - volgende »

Anita1

 :)hallo hier anita uit arnhem.wie heeft er een lief klein valkje voor mij,die ik supertam kan maken net zoals mijn lieve cio,die gisteren overleden is.ik heb er alle tijd voor,en het zal zeker mijn maatje worden.ik wil graag een mannetje,omdat die zooo gaaf zijn.wie ooo wie maakt mij blij? ik heb een superkooi voor m,en ik laat hem altijd eruit.hij mag bij mij vrij rondvliegen.ik heb erge heimwee naar mijn lieve cio.wereldvogel was dat zeg!!!.huil veel.en wil graag een nieuwe valk mijn maatje maken.*zucht* wie helpt mij? groetjes anita ;)

diederick

hoi anita ik heb mischien nog een jong valkjevoor je
het is een mannetje wildkleur

maar het is wel een eindje rijden voor je ik kom namelijk uit geldermalsen iets voorbij tiel

voor meer info mail me maar even redneckfm@hotmail.com
gr diederick

Anita1

 :)hallo diederick.mag ik vragen hoe oud hij is? en geldermalsen is niet ver hoor!!!.fijn dat je reageert.al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik graag een valkje heb die iets wat meer wit heeft.dus b.v een witte kop.maar maak niet uit.als ie maar lief is..is hij al tam? kan je wat meer vertellen? groeten anita

suus

Hoi Anita,
Hier bij ons in Apeldoorn, zit ook een hele goede kweker!!
Adres van deze kweker vind je hier op de site bij het kopje kwekers
groetjes suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Paul

Hoi Suus,

Je bedoeld denk ik kwekerij de valk maar die hebben meestal best grote wachtlijsten helaas maar het is altijd te proberen.
Maar je hebt eerder kans dat je er een bij Lique in Zwolle hebt dan daar in Apeldoorn denk ik.

Groetjes, Paul

suus

Ja, Herman en Jura. Anita zit inderdaad wel op hete kolen haahah Maar beter zo dan andersom toch?
groetjes suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Anita1

 :Dwhahahaha klopt ja .ik zit op hete kolen.maar ik pak het wel goed aan hoor! ik kijk echt wel goed.in zwolle?? kan je mij er adres van geven evt paul? groeten allemaal.

Paul

Hoi Anita,

Dat is Lique van deze site je kan hoor een email sturen of een IM
Info@valkparkiet.com
Ik weet niet of ze nu jongen hebben maar anders zeker snel want er waren al eitjes dacht ik maar je kan even in de Verhalen kijken bij kwekerij het valkje daar kan je lezen wat er nu zit te broeden :-)

Groetjes, Paul

Mandy

4 maart 2004, 03:22:10 #8 Last Edit: 4 maart 2004, 03:51:14 by Mandy
Hoi Anita,

Ik heb ook gelezen wat er gebeurd is, ontzettend naar en jammer, veel sterkte.

Mocht het bij de anderen niet lukken dan kan ik je misschien nog helpen, want vanaf zaterdag gaan de eitjes (5) van Jut&Jul uit komen en daar komen geparelde witmaskers uit, zoiets als deze;


Maar ik woon ook een eindje van je vandaan, in Hoogerheide, vlakbij Bergen op Zoom.

Ik heb wel een wachtlijst en deze jongen kunnen er ook uit komen;

Maar daar zijn er al 3 van gereserveerd.

Ook is er al 1 gewone geparelde witmasker gereserveerd, dus ik moet nog wel ff afwachten wat er precies uit gaat komen en welke ik handtam kan maken.

Maar geef maar een seintje als je interesse hebt. ;)

Maar misschien dat Karin (kazoo) je kan helpen, zij heeft nog geparelde jonkies die binnenkort weg mogen, zij woont in de buurt van Leiden, ook een eindje weg, maar als je het graag wilt heb je het er vast voor over. Hier zijn ook al veel mensen van verre gekomen, hé Karin, Mariska, Andrea, Nes enz.! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

 :)wauwwww mandy die laatste is prachtig!!!!! pfffff jeetje ik ben verliefd! whahaa :D.heej je maakt me weer even vrolijk meisss.ik heb zeker wel interesse.zien er keigoed uit.wauwie!!.groeten anita

Mandy

CitaatHoi Mandy,

Het blijven plaatjes hoor die van jou.
Heb jij nog tips voor me? hoe jij ze lekker knuffelig tam maakt?
Ik ben nu nog in de begin fase he...heb je een tipje van de sluier voor me? ;D

Groetjes,
   Trudie

Kroelen, kroelen, kroelen, en...knuffelen! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mandy

Als ze zo jong zijn pak ik ze alleen nog maar vast, zodra ze wat ouder worden en de oogjes open doen gaan ze naar je blazen omdat ze je als een vijand zien en dan neem ik ze bij me en wrijf een beetje over hun kopjes om ze gerust te stellen, dat werkt vaak goed, je merkt dan dat ze zich gaan ontspannen en zelfs bij je in slaap vallen! ;D
Als ze uitvliegen laat ik ze een dag of 3 nog buiten en haal ze daarna naar binnen. Binnen kroel en knuffel ik ze veel want dat herkennen ze, ook instinctief natuurlijk, en dan wennen ze snel aan alles en heb je ze zo handtam. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

mandy en trudie.hihi zitten jullie niet verkeerd bij mij op het forum? gevraagd een lief klein valkje? whaha.iedere keer als jullie op mijn vraag kletsen...denk ik als er een mail binnen is dat er misschien wel een valkje voor mij is... :( snik...groeten anita

Speedy

Sorrie sorrie je hebt helemaal gelijk ik haal alles van mij meteen ff weg...als het kan tenminste.

doeigie
   Trudie

Mandy

Tja, ik herken dat ook wel, denk ik ook dat er reacties op bv. m´n valkjes zijn worden er over hele andere dingen geklets, gebeurt helaas te veel... :-/

Maar om niet weer helemaal off-topic te gaan, kan jij Anita niet helpen Trudie, of ga je alle 4 de jonkies zelf houden? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl