28 april 2024, 13:20:11

Paco is dood...

Gestart door Mandy, 29 februari 2004, 18:41:28

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

Hoi Mandy en Raymond


Dikke tranen rollen over m'n wangen als ik het hele verhaal terug leest.
Wat jij dit jaar voor je kiezen hebt gehad, wens je zelfs je ergste vijand nog niet toe.
Daarom wens ik, net als al die andere, dat 2007 een heel mooi en goed en gezond jaar wordt.
Het verhaal, alles komt in 3en gaat bij jullie wel erg hard op.
Ik wens jullie heel veel sterkte deze feestdagen, en dat je toch nog maar een beetje mag genieten van alle andere dingen om je heen.
Veel liefs diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

miranda8482

Hai mandy,

Ik heb de foto's van Paco bekeken.... :'(
Mooie foto's moet ik zeggen. Hij ziet er vredig uit! Inderdaad net of hij slaapt!
Hoop dat het allemaal snel wat slijt...vergeten niet, maar wel wat slijten...sterkte!

Groetjes Miranda ;)

Mandy

24 december 2006, 17:39:23 #167 Last Edit: 30 december 2006, 01:29:17 by Mandy
Bedankt allemaal voor jullie steun en lieve woorden. :-*

We hebben het uiteraard nog steeds erg moeilijk.
Met m'n ziek zijn hadden we verdriet, met Chico ook maar nu met Paco is het nog veel erger. Waarschijnlijk omdat de emmer overloopt, het is gewoon teveel... :'(

Gisteren hebben we Paco z'n as opgehaald. En z'n kussen en dekentje mee genomen. Jongens jongens wat was dat moeilijk en pijnlijk.  :'(
En het ergste is thuis komen. Dat lege plekje achter het raam waar hij je normaal opwacht en kwispelend naar de deur rent. Nu is er niks, z'n riem hangt aan de kapstok en z'n speeltjes liggen stilletjes in een hoek.

We wilden Paco niet in een gewone urn doen, zo'n pot. Ze hebben tegenwoordig veel andere opties. Zo kunnen ze van een foto exact de kop van je huisdier namaken, dan kan daar de as in. Maar dat vonden we te, dan is het net of Paco je heel de dag aankijkt. Het was ook erg duur; 250 euro.
Ze hebben ook houten kistjes waar je een foto in kan doen. Dat wilde we eigenlijk bestellen (140 euro) maar we bleken zelf nog op zolder zo'n fotokistje te hebben. De asblik waar Paco in zit pastte er op z'n zij mooi in. Bij het crematorium durfde we er niet in te kijken, thuis hebben we dat nog wel even gedaan voordat we de rand dicht plakte. Tja, het is gewoon as, lijkt ook een beetje op fijne schelpjes als op het strand, raar hoor.
In ons kistje kunnen aan alle kanten foto's en dat hebben we gedaan. Nu staat Paco naast de tv, met een kaarsje ervoor en z'n lievelingsspeeltje ernaast;


Bijna alle spulletjes zoals etensbakken en dekentjes hebben we opgeruimd en uitgewassen. Behalve de hoes van z'n kussen waar hij op lag. Die ruikt nog helemaal naar Paco en wassen we niet uit tot er over een poos misschien een ander bulletje komt.

Net als met Chico willen we nu ook graag in een korte tijd een nieuwe bull maar financieel is dat nog niet haalbaar.
We hebben al een flinke kostenpost gehad toen ik een half jaar geleden ineens een andere auto nodig had en pas met de aanschaf van Pino. En voor een bull moet je ongeveer aan 1500 euro denken. We gaan dus flink sparen.

Citaat van: marianca. op 22 december 2006, 20:27:26
Die foto met jullie handen en Paco zijn poot in jullie handen,pffffff,emoties maar ohhh zo mooi.Mag ik jullie zeggen dat mijn man en ik zeiden...dat doen we ook als het zover is.Zo warm komt dat op ons over en vol liefde..

Dank je. Het ging eigenlijk heel spontaan, niet bewust. Ik had eerst die gewone foto's gemaakt, toen van z'n pootje close-up, toen legde ik m'n hand eronder, zo van "pootje geven" en toen kwam Raymon erbij en legde z'n hand erbij. Heel spontaan en heel mooi inderdaad. We zijn nu ook erg blij met die foto, het betekent veel voor ons.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

imv

Hoi Mandy en Raymond,

Hier zijn gewoon geen woorden voor!  :'( :'( :'(

Wij wensen jullie héél véél sterkte!

Liefs,
Irene, Rogier, Róbin, Britt en Amber

miranda8482

Hai Mandy,

Prachtig, ik heb er geen woorden voor...
Het kistje waar zijn urn in zit vind ik ook erg mooi. Heel persoonlijk met die foto's van Paco erop. Ik vind het zo'n mooie hond, echt geweldig een bull...
Verder ja het verdriet moet slijten, maar dat is al zo moeilijk he! :-\
Ik weet het: heb ooit zelf mijn hondje weg moeten brengen...verschrikkelijk gewoon! Maar het went...maar als ik dat dan weer van Paco lees...tranen over mijn wangen....
Ik leef met jullie mee!

Groetjes Miranda ;)

Mara

Hoi Mandy

Wat mooi, dat kistje met die foto's. Zijn die bulls echt zo duur? Wow, maar ze zijn wel echt heel mooi.

Ik heb de foto's ook bekeken, heel erg mooi, echt meid. Rustig en kalm, alsof hij slaapt inderdaad.

Ik wens je in elk geval voor het nieuwe jaar dat het beter mag zijn dan dit jaar.

Liefs

Mara

Mariska

Hoi Mandy,

Het is misschien heel raar om nu te zeggen, maar ik heb alle foto's van Paco bekeken en ik heb er echt van genoten.
Wat een leuke, lieve, vertederende schat was het toch.
Ik hoop dat je me niet verkeerd begrijpt.

Uit alles blijkt gewoon dat hij een echt maatje voor jullie was en dat vind ik zo ontroerend om te zien.
Je hebt zoveel mooie momenten van hem vastgelegd en dat pakt niemand jullie meer af.

Ik vind zijn fotokistje erg mooi en het kaarsje en zijn speeltje maken het helemaal af.

Op de laatste foto's lag hij er inderdaad heel vredig bij.
Zelf vond ik dat altijd heel fijn omdat je toch vaak terug denkt aan dat moment en op de èèn of andere manier troost dat toch.

Heel veel sterkte nogmaals met jullie verdriet en ik hoop dat jullie ondanks alles toch nog een beetje van de kerst kunnen genieten.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

moonwitch (diana)

Hoi Mandy en raymond

Wil graag weer reageren,maar kan ff niet (te emotioneel)
Morgen maar weer proberen :-\.
Veel liefs diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

wim roskam

beste mandy en familie , ik hoop dat 2007 beter word voor jullie , het afgelopen jaar zijn jullie nogal aan de beurt geweest ,  om het zo maar te noemen , ik wens jullie sterkte om de verliezen te verwerken , en een heel mooi nieuw jaar in alle opzichten ,  laat 2007 iets moois worden voor jullie , ik hoop dat jullie toch nog een beetje genieten deze dagen , en wens jullie heel veel geluk in 2007 , groeten wim roskam

Monky

Hi Mandy,

Ik heb de foto's bekeken... Hij ligt er zo mooi en vredig bij...
Maar de allermooiste is deze:

Citaat van: Mandy op 24 december 2006, 17:39:23



Als je goed naar de foto kijkt, zie je dat het vlammetje reflecteert in de foto...

Mandy, Paco's hartje brandt .... Het brandt van verlangen weer bij jullie te zijn... En dat heb je gerealiseerd... Met dit mooie plekje voor Paco.

Liefs,
Monique

*Yvon

Hoi hoi

Ik denk dat jullie deze dagen met wisselende gevoelens beleeft hebben,wat niet zo gek is tuurlijk.
Het kistje met de fotoos erop vind ik prachtig gemaakt !!
En idd die foto met het flammetje op z'n borst,PRACHTIG!!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

eefje nieuwenburg

ik heb aan jullie gedacht deze dagen,ik vind het zo erg :'(
ik hoop voor jullie dat je er een beetje overheen kan komen en straks een mooi lief klein puppenkind kunnen verwelkomen.

groetjes eefje

Mandy

Citaat van: Monky op 26 december 2006, 14:13:52
Mandy, Paco's hartje brandt .... Het brandt van verlangen weer bij jullie te zijn... En dat heb je gerealiseerd... Met dit mooie plekje voor Paco.

Ik zag het ook Monique, mooi hé. :)

Ik heb nog een gedichtje gemaakt;

Het is een grote foto, op mijn site is hij beter te zien.

De rand van mijn site ben ik trouwens aan het veranderen, er stonden inmiddels al meer dode dan levende dieren op... :-\
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

bobbie

Prachtig gedicht Mandy. Fleempje humor over zijn vlekken op zijn kont, het hoogste lied meezingen etc. Dat geeft de wisselende emoties duidelijk weer, zoals jullie het nu beleven.

En inderdaad, de weerkaatsing van het kaarslicht op zijn borst op de foto, prachtig. Ik had het nog niet gezien, maar toen Monique het schreef .............. heel mooi.

Sterkte nog hoor Mandy, dit is niet in een week verwerkt.

Doei, Nel

miranda8482

Hoi Mandy,

Ik kan niks anders zeggen dat ik het een heel mooi gedicht vind!
Schitterd gewoon!

Mijn complimenten!
En sterkte verder met jullie verdriet!

Groetjes Miranda