28 maart 2024, 19:37:14

Paco is dood...

Gestart door Mandy, 29 februari 2004, 18:41:28

« vorige - volgende »

Mandy

29 februari 2004, 18:41:28 Last Edit: 20 december 2006, 18:20:00 by Mandy
Hallo allemaal,

De meeste kennen m'n Engelse Bull Paco wel, gisteren is hij 2,5 geworden en extra verwend met een "paar" nieuwe speeltjes;



En een lekker "botje";



Wat heeft ie het toch slecht hé...zucht... :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Natalie

29 februari 2004, 20:22:56 #1 Last Edit: 29 februari 2004, 20:27:24 by Natalie
Hoi Mandy,

Gefeliciteerd met de verjaardag van Paco. Hij is erg verwend zo te zien. Die wortel die heb ik ook, daar loopt mijn kater altijd mee te sjouwen. En dat bot.........kon dat niet groter?  ::) ::) ::)  Hij kijkt trouwens erg droevig, dus ik ben bang dat hij niet blij is met zijn cadeautjes.  :P
Mijn katten zijn 26 april jarig, dan worden ze 1. Ik hou het maar op het vieren van de hele jaren, anders kan ik straks geen kattenspeeltje meer vinden dat ze niet al hebben. Elke keer als ik in de dierenwinkel kom dan neem ik wel iest leuks voor ze mee. Dus het mandje met speelgoed puilt al helemaal uit.

Groetjes Natalie

Raikiri

Hoi,

Gefelicitaart met de verjaardag van je hond paco!
Hij is wel lekker verwendt zie ik. Geef hem maar een knuffel van mij!

Groetjes Quynh-NHi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

Mandy

26 april 2004, 01:27:26 #3 Last Edit: 26 april 2004, 01:29:53 by Mandy
Zo, het is weer ff geleden, maar ik heb vandaag weer een paar leuke foto's van Paco gemaakt. :P

We gingen voor het eerst een ritje in de Samurai maken zonder kap en Paco vind auto rijden al geweldig, maar dit vond ie helemaal leutig! ;D





Raymon is geen topfotograaf zie je wel, hij heeft de voorkant er net niet op staan... ::)
Verder zijn het wel leuke foto's hé. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

Hoi Mandy,

wat een leuke foto's hahah, 't is echt een levensgenieter die Paco, mooie Bull hoor!!!! Al hoef ik dat niet meer te zeggen want iedereen weet dat al :P.

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

leuke foto's van je bulldog paco. Net een echte autoliefhebber :) Hopelijk springt ie er nu niet uit :D
jammer dat onze hond altijd wagenziek word :)

SDC:D

Mandy

Gelukkig is hij niet wagenziek en hij zit met z'n riem vast in de auto hoor, want hij hoeft maar een hond of kat te zien en hij gaat er achteraan! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hoi

ow, goed dat het nog niet geberud is, want ik meot me niet voorstellen wat er gebeurd als ie er tegen 70 km/u uitspringt :o

SDC:D

Tara

Nou Mandy, goed hoor, een riem om Paco, zo krijg je geen superboete, of zijn die alleen in België? In ieder geval, zo krijg je geen boete ;) :D.

En Stijn,

uhm, wagenziek, moet ie dan overgeven ofzow in jullie auto? Lekker zeg, jij mag dan schoonmaken? :P

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

nee, hij moet niet overgeven, maar ze jankt heel de tijd en wil niets leiver daneruit. :)

SDc:D

Paul

Hoi Mandy,

Leuke foto's van Paco en de auto :-)
Veel honden zitten ook al met de neus uit het raampje als ze in de auto zitten dat vinden ze heerlijk en nu is het natuurlijk helemaal genieten voor Paco :-)
Hij boft maar weer dat zijn baasje zo'n mooie auto voor hem gekocht heeft :-)

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi Mandy,

Wat een leuke foto's van Paco zeg  :P.

Lekekr met de tongf uit de mond genieten van het mooie weer :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Coco en Chantal

Hoi mandy

wat een lekker ding zeg die Paco :D.
Kijkt ook zo lollig hahaha. Volgens mij een echte goedzak en word zo te zien goed bij jullie verwend

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


Mandy

18 mei 2004, 17:29:52 #13 Last Edit: 13 september 2004, 05:26:28 by Mandy
Paco heeft een "knuffeltje" van ons gehad, we noemen ze "Dolly"! :D

En het lijkt wel te klikken tussen die 2  :-* ;

 ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Stoute Paco :D :D :D.

Wel erg mooie foto's hoor ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006