20 april 2024, 00:58:08

weekendje weg

Gestart door jacko, 29 februari 2004, 04:23:45

« vorige - volgende »

jacko

hallo allemaal

Ik heb een vraagje aan jullie.Ik ga een in april een weekendje weg en ik wou jacko dan bij m'n ouders neer zetten kan dat? zou jacko dan geen heimwee krijgen? Ik zou anders wel heimwee krijgen als ik jacko nog bij ons thuis had gelaten want dan zou ik het heel zielig vinden dat jacko drie dagen alleen thuis had moeten zitten dan had ik geen rust gehad zou hebben.Daarom wou ik jacko bij m'n ouder neerzetten zou ik dat goed aandoen? vooral dat jacko niet gewent is om dag&nacht alleen zou zijn.

groetjes miranda en jacko(valkparkiet)

Paul

Hoi Miranda,

Ik denk dat het heel goed is om hem ergens neer te zetten waar mensen zijn.
En van drie dagen word ie echt niet wild ineens hoor en hij krijgt ook wel aandacht van je ouders neem ik aan al praten ze alleen maar tegen hem is het al veel beter dan alleen neerzetten.

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Miranda,

In de zomervakantie breng ik mijn 4 valkjes ook altijd naar mijn ouders toe.
Ze wennen snel hoor, als we weer thuis zijn is het na een half uurtje weer als van oudst en dan zijn ze toch 2 weken ergens anders geweest.
Succes en alvast een fijn weekend.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kolkkie

Hoi Miranda,

Het zou juist hardstikke goed zijn dat Jacko naar jou moeder kan.
Daar heeft hij weer lieve mensenvriendjes, en zal hij snel gewent zijn. Als ze terug komen zijn ze snel weer gewent aan hun omgeving.

Van de zomer heb ik de valkjes naar Peter en Lique gebracht, Coco kon goed met Lique overweg, dat had ik zelf niet verwacht.
Volgens mij miste ik de valkjes eerder dan hun mij :D.

Groetjes,

Mariska


Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

jacko

hey paul,marianne,mariska

bedankt voor je reacktie nu kan ik met een gerust hart een weekendje weg gaan.Ik heb ook wel vertrouwen in m'n ouders want hun hebben ook vogels in de voliere dat komt toch wel goed.Maar toch is de eerste keer dat ik een weekendje weg ben zonder jacko.

Groetjes miranda en jacko(valkparkiet)