19 april 2024, 22:51:29

Jong van 5 dagen voelt koud

Gestart door Pico, 22 september 2014, 14:01:50

« vorige - volgende »

Pico

Hoi ik heb een belangrijke vraag ik meek dat mijn valkje van 5 dagen heft wel een volle Krop maar voeld zich tammelijk koud  en heft het snaveltje open wat Moët ik doen kan ik er iets as. Doen miss dankje wel al vast gr claudia

de_vogelkamer

Citaat van: Pico op 22 september 2014, 14:01:50
Hoi ik heb een belangrijke vraag ik meek dat mijn valkje van 5 dagen heft wel een volle Krop maar voeld zich tammelijk koud  en heft het snaveltje open wat Moët ik doen kan ik er iets as. Doen miss dankje wel al vast gr claudia


Hoi Claudia,

je kunt beter een nieuw topic starten, dan krijg je waarschijnlijk meer reacties. Dit bericht is eigenlijk alleen bedoeld voor de vraag die lotous stelde  ;)
Maar ligt het jonge valkje wel bij de ouders? Zitten de ouders er nog regelmatig bij in het blok? En zit hij samen met broertjes/zusjes? die houden elkaar meestal wel warm wanneer pa en ma er even niet bij zitten.

Groetjes Neline

Pico

Ja de puckers zitten wel alle twee in het hok maar de jonge licht er baker er nasties mijn eerste nestje daarom Ben ik een beetle on beholpen er mee

de_vogelkamer

is het ook  het eerste nest van de ouders? dan kan het door onervarenheid komen dat ze het jong niet goed warm houden.
Hoe dan ook, ik zou het afwachten. Een jong van een week oud kun je beter niet zelf gaan opvoeden.
als je het jong afgedwaald ziet liggen kun je het terugleggen onder de ouders. Verder zou ik ze niet teveel storen, dat geeft ook alleen maar onrust bij de ouders.
Hopelijk komt het goed met t kleintje!  :)

Groetjes neline