18 april 2024, 11:35:31

Tuigje

Gestart door DeesDoos, 27 februari 2004, 03:29:07

« vorige - volgende »

Barbara

Nou gelukkig maar!  :P

Raikiri

14 mei 2004, 21:05:01 #61 Last Edit: 14 mei 2004, 21:06:05 by Valkparkietlover
Wat een leuke fotootjes van je valkjes Barbara.... ja ik kan wel wat hebben maar als het voorbij mijn 1e grens gaat ben ik niet happy.... en als het voorbij mijn 2e grens gaat ben ik zeker net happy..hm... er valt mij iets op... Wie is Xena?? en hoe zit het met buffy???

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

Barbara

Buffy maakte zoveel lawaai dat het echt niet leuk meer was, zeker niet voor mijn vriend die in de huiskamer moet studeren omdat we op een 2-kamerflat zitten. Buffy zit nu of anders zeer binnenkort in een buitenvolière samen met een popje en een 2de koppeltje, daar zal die het vast leuker vinden, hij hield toch al niet zo van mensen, werd ook maar niet tammer. Bovendien wil ik er geen 4de bij maar wel een popje, Croky en Buffy bleken na aankoop man te zijn, dat was niet de bedoeling.

Xena heb ik 17 april bij Diana in Koewacht gehaald. Als ik het goed heb berekend is ze een popje en ze is van 4 mrt. In het begin was ze een schreeuwlelijk maar het wordt nu al veel minder en ze wordt steeds liever en aanhankelijker.

Bedankt voor je complimentje en leuk dat je meteen ziet dat ik een valkje heb 'omgeruild', het lijkt hie rnet een dorp waar iedereen elkaar kent, haha! ;-)

Raikiri

15 mei 2004, 14:34:40 #63 Last Edit: 15 mei 2004, 14:37:24 by Valkparkietlover
oh oke... ik had een tijdje geleden op het forum gelezen dat jij buffy wou gaan omruilen voor een popje toch?? dus ik had al het vermoeden dat jij dat had gedaan door die foto... :) :) :)haha.. het lijkt inderdaad op zo'n dorpje waar iedereen mekaar kent... maar ik ken ze niet allemaal, dat word een beetje teveel werk voor me hersenpan om ze allemaal te gaan onthouden..

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

Raikiri

eergisteren had ik ook nog het tuigje gebruikt voor Chrissy.. die was er best wel blij mee. lekker tusse het gras wandelen. aangezien hij het niet kan laten om aan het glimmende klipje te knabbelen liet ik hem rondjes lopen om een soort beeld.. daar heeft ie best wel wat van geleerd zoals "van je tuigje afblijve".

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

Valklover

ik vind het een leuk iedee.
maar ik wil wel eens de foto's zien ??? kan dat