28 maart 2024, 18:51:54

Valkparkiet zoekt goede thuis!

Gestart door anca-ji, 31 augustus 2014, 14:30:02

« vorige - volgende »

anca-ji

Hey iedereen,
Ik zoek een goede thuis voor een gevonden valkparkietje. Ze zat bij ons uitgeput in de tuin. Ze was heel hongerig en doet het ondertussen heel goed.
Ik kan hem niet aanraken of pakken, dan wordt ze hysterisch. Maar ze komt wel in de kooi vlak bij me zitten. Haar staart heb ik per ongeluk uit getrokken met het vangen. Dat was niet makkelijk en ik wilde haar absoluut vangen uit vrees dat ze anders niet zou overleven in het wild. Mail me gerust als je haar wil adopteren anca-ji@hotmail.com
Ik heb de dierenbescherming en plaatselijke dierenarts verwittigd.  Ik denk dat een verantwoorde eigenaar zelf op zoek gaat naar zijn dier en toch even de dierenbescherming zal contacteren... Ik zoek nu voor haar een GOEDE thuis!



anca-ji


carco

Even de woonplaats erbij vermelden?

Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!




anca-ji

Ok. Mechelen (Belgiƫ)
Maar voor een heel goede thuis willen wij wel even rijden.
Ik neem een goede thuis zoeken serieus en ik wil wel even weten waar hij terecht komt en hoe hij gaat leven.
En voor je vraagt waarom ik hem niet houd :)
Mijn katten zien in hem een lekker hapje. Hij zit nu op een aparte kamer voor de veiligheid.

Heike

amai, en hier leven de 5 poezen en 5 honden (waaronder ne windhond en ne stafford) met ne rondvliegende valkparkiet :D

louise1986

heeft u het valkje nog? en hoever zou u er voor willen rijden? ik heb een vrij grote kooi en 2 valkjes erin en zou haar wel willen opvangen helaas niet de mogelijkheid om zelf op te halen. gr louise

Rianne

Ook dit is een oud onderwerp, probeer hier op te letten.