Goed tehuis gezocht voor onze 3 lieve valkjes

Gestart door Nadine, 5 augustus 2014, 20:27:35

« vorige - volgende »

Nadine

Hallo valkparkietliefhebbers,

Na maanden overpeinzen is de kogel door de kerk.  :-\
We zijn op zoek naar een goed tehuis voor onze drie valkparkieten. 2 vrouwtjes (Loeki=gepareld en Jiggly= lutino) en 1 mannetje (Bagheera= bonte witmasker).

Ze zijn 8 jaar oud en zitten hun hele leven al bij elkaar. Ze hebben altijd binnen gezeten in een papegaaienkooi (smalle horizontale tralies).
Jiggly en Bagheera zijn de laatste 2 jaar een koppeltje, fietsen regelmatig maar doen verder niks aan nesten.

Bagheera kan heel erg leuk fluiten, heeft in de loop der jaren een aantal deuntjes geleerd.

Ik heb de vogels vroeger vanaf 9 weken oud met de hand groot gebracht. Het zou dan ook fijn en geruststellend zijn zeker te weten dat ze terecht komen bij iemand waar ze lekker hun oude dagen mogen slijten en aandacht en verzorging krijgen.

Voor de vogels vraag ik geen vergoeding, de kooi kan eventueel overgenomen worden met een ton voer en alles wat ik nog heb staan hier. Hiervoor vragen we 100 euro vergoeding.

De vogels zijn niet geschikt voor te kweken, het zijn huisdieren! Handelaren kunnen hun reactie achterwege laten.

We horen graag van de geïnteresseerden die hen een mooi tehuis willen bieden.

Groet,
Nadine
Mijn valkjes Jiggly, Loeki, Bagheera



carco

Misschien even de woonplaats vermelden?  En kan het zijn dat ik geen foto's zie?
Klik op het plaatje voor onze site!




Nadine

6 augustus 2014, 08:14:08 #2 Last Edit: 6 augustus 2014, 11:33:54 by Nadine
Dank voor de tip. Inderdaad wel handig om te vermelden omgeving Midden-Limburg (in Echt).

Ook wil ik nog vermelden dat ze bij mij minimaal 1 keer per week los rond mochten vliegen in keuken en woonkamer.

Loeki zou evt. ook nog los van de andere 2 geplaatst kunnen worden.
Mijn valkjes Jiggly, Loeki, Bagheera



Nadine

Het plaatsen van de foto's lukt niet helemaal
Mijn valkjes Jiggly, Loeki, Bagheera



carco

6 augustus 2014, 11:55:21 #4 Last Edit: 6 augustus 2014, 11:58:04 by carco
Klopt het up load programma werkt al heel lang niet meer.
Ik zie alleen bagheera nog niet. . Je kan ook via photo bucket of id foto's plaatsen.
Jammer dat je zo ver weg woont.

Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!




Ivy

Beste Nadine.
Ik ben op zoek naar een vriendinnetje voor mijn liefste Makker. Na acht jaar relatie is zijn vrouwtje Nicky dood gegaan. Ik heb nog acht vogeltjes en Makker heeft zijn geluk bij de dames al uitgeprobeerd, maar die zijn allemaal trouw en willen helaas niks van hem weten. Hele jonge vogeltje probeer ik geen eens en ik wil graag een tamme dame bij hem. Hij komt regelmatig naar de woonkamer en ik wil heel graag dat hij het blijft doen. Ik heb jaren geleden nog wel wat nestjes gehad maar enkel voor plezier, nadat uit elk nestje een vogeltje bleef hangen ben ik ermee gestopt. Loeki zou in eigen kamertje komen, waar ze hele dag los mag. En regelmatig een rondje door de woonkamer... Ik hoor graag van je. Als je foto's wil zien van de woonruimte, stuur me een pb met je email adres...




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

jfvhl

Nou Nadine, je reageert niet echt snel? 'k Heb je een mail en een pb gestuurd. Helaas hebben wij de laatste maand 3 dames moeten missen wegens omstandigheden, heel erg, maar we zoeken toch wel graag een paar dames om de hele club op orde te houden om het zomaar eens te zeggen.
Laat eens wat weten?
groeten,
Jantina

Nadine

Beste Jantina, ben even mobielloos geweest dus vandaar. Ik zal je morgen berichten via email.

Groet Nadine
Mijn valkjes Jiggly, Loeki, Bagheera



Chaka

Hallo Nadine,

Wat is de reden dat je je valkjes na 8 jaar weg doet?