12 mei 2025, 14:14:28

jonge gaan dood

Gestart door rikky, 22 juli 2014, 09:19:09

« vorige - volgende »

rikky

Hey,ik ben Erik en mijn hobby is nu het houden van valkparkieten.Mijn volière is 1m op 3 m waar 3 koppels in zitten.Van de 3 koppels zijn er 2 die kweken waarvan ik 7 jonge vlakjes had maar die gaan een voor een dood  >:(,van de 7 heb ik er maar eentje meer over.Mijn vlakjes krijgen alle dagen vers water en valkparkieten eten en eivoer voor de jongen.Kan er iemand mij zeggen hoe dit komt,of tips geven?

carco

Hoe oud zijn ze als ze komen te overlijden?
Ze worden wel gevoerd?
Ik zou aanraden op een jong sectie te laten doen, of in ieder geval de mest bij de ouders te laten controleren.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

rikky

Zijn amper een paar dagen oud.Voorlopig blijft er eentje leven.Ondertussen dierenarts gebelt. Die ging in contact brengen met universiteit van Merelbeke en wachten op nieuws.Als dat ene valk je komt te sterven zal ik het laten onderzoek in de universiteit,zo zal ik het zekers weten hoe het komt.

carco

Verstandig, ik hoop heel erg dat het niet nodig is. Kan ook onervarenheid zijn dat ze niet gevoerd worden.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

rikky

Het ene valk je blijft leven,is al veel veranderd en hopelijk blijft deze leven.Ik denk dat  de ouders geen eten gaven aan de jong vlakjes.Nu krijgt dat eentje eten en blijft in leven. ;D