28 maart 2024, 21:19:34

Mitchy

Gestart door Jeany, 16 juli 2014, 15:05:28

« vorige - volgende »

Jeany

Hallo iedereen,
Ongeveer een week terug is mijn broertje zijn valkje mitchy ineens ziek geworden, kon bijna niet vliegen.
Het leek of hij het gewoon zomaar had opgegeven, diezelfde dag nog is hij in de handen van mijn broertje overleden. 
Het ergste is nog dat een tijdje daarvoor toen ik alleen thuis was een van onze andere jonge vogeltjes ook is overleden op die manier. Nu ben ik bang dat Mitchy's dood daar mee verbonden is. 

Het was echt verschrikkelijk om zo een lief klein beestje in mijn handen te zien overlijden  :(

Nu ben ik bang dat mijn eigen valkje ook dood gaat. Hij is nog heel levendig maar omdat er twee kort achter elkaar dood zijn gegaan durf ik hem bijna niet mijn kamer uit te laten. Gelukkig kan hij ook daar goed vliegen, maar de angst zal bij mij nu nog heel lang blijven hangen.

smiley

ik zou het valkje na laten kijken bij een vogelarts en je verhaal daar doen over de andere2 vogeltjes .
nu ziet je valkje er nog gezond uit maar dat kan zomaar opeens anders zijn .
Vogels laten bijna nooit zien dat ze ziek zijn ,als je denkt dat hij zich anders gedraagt dan zijn ze vaak al een poosje ziek .
En dan ben je bijna altijd te laat .
De arts kan op een aantal dingen je vogel nakijken bv een mest test !!

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Jeany

Bedankt voor de tip!
Ik heb bij de andere vogels wel gemerkt dat de ontlasting anders was, dat is bij Adi nog niet het geval.
Ik denk dat ik hem wel na ga laten kijken.
Gelukkig is hij niet bij de andere twee vogels in de buurt geweest.

Groetjes Jeany.