Wooki legnood.... here we go again

Gestart door Annouschka, 4 juli 2014, 21:28:25

« vorige - volgende »

Annouschka

Hallo,

lang geleden (alweer).
En ja hoor, het is weer zo ver.... Wooki heeft het terug zitten, sedert 2 dagen zat ze meer op de grond dan iets anders en de afgelopen week had ze bijzondere interesse in de drinkbak, daar begon ze ineens in te badderen terwijl ze dat enkel doet als ze broeds is.

Vanmorgen merkte ik dat ze problemen had om ontlasting te maken dus naar de DA geweest, die heeft met een sonde gevoeld en ze voelde een massa zitten, een ei dus  ::)

Nu, Wooki heeft al enkele jaren geen eitjes meer gelegd, is ondertussen 9.5 en haar laatste eitjes waren allemaal windeieren of toch misvormde.

Enkele weken geleden was ze ook al ziek, overgeven, mager enz, toen heeft ze een drainagekuur en vitaminekuur gekregen en is daardoor opgeknapt.

Vandaag heeft ze een AB inspuiting gekregen omdat ze toch erg ziek oogde en heb ik calcium in vloeibare vorm meegekregen welke ik in het drinkwater moet doen aangezien ze waarschijnlijk te weinig calcium opneemt uit haar sepia en kalkblok en alle andere attributen die ze ter beschikking heeft.

Haar eten houdt ze sedert we terug zijn van de DA niet meer binnen, zit hoog op haar poten pffff......  :( :(  vroeg of laat wordt dit haar einde  :(
Ze is al in zo'n slechte conditie, hoe doet ze het dan om toch nog broeds te worden vraag ik me af  :(

Heeft iemand er trouwens een idee van tot welke leeftijd een pop eieren legt?

jfvhl

Je bericht is inmiddels al 12 keer gelezen maar ik denk dat we geen van ons allen weten wat er aan de hand is met het diertje. Wat een ellende zo zeg. Hoog op de poten zitten kan ook duiden op een darminfectie en daar zou de AB wel afdoende moeten helpen. Kan zijn dat ze wat ziek is van de AB, dat hebben mensen ook vaak...... bijverschijnselen. Dit heeft een paar dagen nodig. Laat ons weten hoe het verder gaat?
gr. Jantina

Annouschka

Ze is deze namiddag gestorven  :'( :'( :'(

Was vanmorgen nog bij de DA geweest, die zei dat de massa al verkleint was maar ze bleef maar overgeven, hield geen minuut iets binnen....

9.5 jaar trouw aan mijn zijde en ik was er niet voor haar toen ze stierf  :'( :'( :'(

carco

Ach wat vreselijk :'(
Sterkte!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

jfvhl

Wat een naar nieuws. Het spijt me voor je. Heel veel sterkte,
groeten, Jantina

Annouschka

Dank jullie!

Mijn mooie, trotse, lieve schat  :'(

De laatste foto van haar, gisteren genomen  :'( :'( :'(