5 mei 2025, 01:45:09

speelgoedjes maken

Gestart door thomasdeer, 1 augustus 2014, 21:50:52

« vorige - volgende »

thomasdeer

Hallo iedereen,
ik wil graag speelgoedjes maken voor men eerste valkje dat ik morge  mag halen. Maar ik vraag me af of ik daarvoor bamboo mag gebruiken of niet? Ik vraag het me af en zou het dringend willen weten. Ik vind het nergens.
avast bedankt,
groetjes thomas.

jfvhl

2 augustus 2014, 15:11:28 #1 Last Edit: 2 augustus 2014, 18:29:16 by jfvhl
Denk dat je niet helemaal goed 'ingelezen' bent. Voordat je aan 'iets' begint moet je wel weten waaráán je begint! Kijk gewoon eens bij wat valkparkieten mogen eten, knagen, slopen en tenslotte zullen doorslikken. Op allerlei manieren is aan die informatie te komen, valkforums, gewoon goochelen en dan kom je vanzelf op site en/of links. Maar lees erover en neem de tijd om te lezen. Alles kan niet zomaar voorgekauwd worden. Dat moet je zelf ervaren en uitproberen. Ik kan je wel vertellen dat er met fruitbomenhout en absoluut van wilgentakken (geen treurwilg) heel leuke schommels en weet ik veel wat te maken zijn. Trapjes, loopbruggen (al dan niet met sisaltouw). Er zijn zo ontzettend veel mogelijkheden. Katoen touw raad ik je af; ze vinden het lekker maar als ze dat doorslikken kunnen ze zeer veel problemen ondervinden. Je kan zo ontzettend veel leuke dingen maken voor in je volière, en dat het wordt gesloopt, dat weet je van te voren, want daar zijn valkparkietensnavels voor: slopen en bezig zijn. Succes.
gr. Jantina