18 augustus 2025, 20:58:50

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

Ellen

Meid wat een gyga leuke foto's heb je gemaakt en geplaatst.
Ben blij te horen dat de lutino's iets minder geplukt worden.
Krijg helemaal pijn in mijn buik als ik die gehavende poepies
zie zitten.. :)
Leuk hoor al die beginnende vlieglessen.
Heel veel sucses en plezier met dat jonge grut.

Groetjes Ellen.

Britt

Wat een lieffies!!!
het is wel lekker dat de lutino jongen minder geplukt worden....
arme beessies..
het zijn wel hele leuke foto's.....

groetjes britt en smokie

daan

Hoi Ellen,

Dank je.
Ja het is ook een erg rotgezicht een geplukt jonkie.
Nu maar hopen dat het snel beter gaat worden.

Ja plezier heb ik zeker hoor met het kleine grut en niet alleen het kleine grut maar ook de oudjes hihihii

Groetjes daan

daan

Hoi Britt,

Ja ze zijn ook zo leuk en lief.
En ja hopen dat het plukken nu meerder gaat worden.
Maar ondanks dat ze geplukt zijn zijn ze onwijs lief.

Groetjes daan

daan

Hoi allemaal,

Er zijn er nu 3 geboren bij Zorro en Skippy.
Ik heb ff snel een kiekje gemaakt.

Dit zijn trouwens de echte papa en mama. maar die gingen van de eitjes af, dus toen heb ik ze onder Zorro en Skippy gelegd en dat zijn goede pleegouders hihihi
Maar dit zijn dus Lucky en Pino de biologische ouders van het kleine grut.

O ja Pino zou dus split moeten zijn voor Witmasker, maar dit is dus niet het geval, want er komen gele donsjes uit.

Nou toen ik thuis kwam zag ik Bailey los in het binnenhok vliegen, had hij zelf de kooi open gemaakt, en vloog dus lekker in de rondte.

Bailey en Chico hebben nu 4 eitjes en er zijn er in ieder geval 2 bevrucht. Blij blij blij.

Groetjes daan

Mandy

Gefeliciteerd met je nieuwe jonkies en die nog gaan komen! :P

En de lutino's zijn al aardig opgeknapt, over een poosje zitten ze helemaal mooi in de veren. :)

En een mooi valk heb je erbij hoor! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

wouter

gefeliciteerd met de jonkies
en nog veel succes met de volgende
(ook zeer mooie foto's trouwens)
groetjes wouter(ekkie)

daan

Hoi Mandy,

Thanks.
Ja idd de lutino;s zijn alweer een beetje aan het opknappen gelukkig. Maar ik wil ze eigenlijk het liefst zo snel mogelijk bij de ouders bij halen, want dan knappen ze nog sneller op.Ze zijn nu bijna 6 weken, dus ik wil morgen eenns kijken of ze zelf al een beetje zaadjes eten.

Je niet 1 jonkie maar 3 hihhii. Op de foto's zie je er 1 maar het zijn er 3.
De rest van de eitjes gaan denk ik niet open komen.

Groetejs daan

daan

Hoi Wouter,

Dank je wel.
ja ik vond de foto;s ook wel grappig en mooi hihihi.
Ik ben ook erg trots op allemaal hoor.

Groetjes daan

Britt

hallow,

ik wou gewoon even vragen hoe het met de lutino's is of het zelfstandig eten al lukt en het vliegen....
en of je al weet welke ik krijg...EEEEn of je daar meschien een foto van heb die je die je dan wil psturen naar me email..
(tempa_miago@hotmail.com)  
groetjes britt en smokie

daan

Hoi Britt,

Ja ik ga ze zo weer naar binnen halen, de andere 3 zijn net os geweest in huis. Dus nu de lutino;s. Ja ik heb ze vanavond niet allemaal tegelijk bij me genomen. Dan is het zo'n drukte hihihi. Morgen mogen ze weer met z'n allen spelen, vandaag ff apart hahahaha. Dus ik ga zo ook de foto;s maken en ik ga ff kijken of ze al zelfs willen eten. Maar als het zover is ben jij de eerste die het hoort okay hihihi.
Tot straks.

Groetjes daan

daan

Hoi allemaal,

Ik denk dat het bij 3 blijft bij Zorro en Skippy. Hier de foto's.
De oudste wil trouwens al een beetje zijn oogjes open doen. Lief hé

En het andere lutino jonkie heeft ook een nieuw baasje gevonden. Eentje is er voor Britt en de andere gaat naar mensen in Hoorn. Dus ze gaan allebei een weg als ze zelfstandig zijn. Ik zal ze wel gaan missen hoor. Ze zien er erg kaal uit, maar ze zijn zo schattig en lief hihihi. Juist om dat ze er zo kaal uit zien. doen ze wat met je.

Nou met de rest van de koppels gaat het ook goed.

Bailey en Chico hebben 4 bevruchte eitjes.
Pepsi en Jazzy hebben ook 4 eitjes maar ik kon nog niks zien.

Waarschijnlijk is Simba vriendje af met Zwabber, want Djaro heeft nu wel erg veel intresse in haar en zij in hem, ze zitten al zelfs in het broedblok.

De eitjes van Mexx en Diesel zijn niet goed denk ik.

En Lucky en Pino blijven eitjes leggen maar erop broeden homaar. Ik laat ze nu leggen. en kijken of het nu eens stopt met eitjes leggen.

Met de jongen van Gabber en Kuiffie gaat het heel goed, die pikken al zelf zaadjes van de grond. Maar ja ze worden liever gevoerd door papa hihihi.

Met het jonkie van Storm en Blikkie gaat het zeer goed. Je kan goed zien dat tie alleen is want het is een beer van eenvalk aan het worden. Wel erg schuw hoor. Terwijl ik hem wel iedere dag uit het blok haal, maar het is niet zo'n kroelkontje.

Groetjes daan

Britt

hallow daantje,

bij mij is hij in goede handen hoor..
ik zal proberen (ook voor trudie)om foto's te maken en hierop te zetten...
(mijn oude digicamera is stuk stuk daarom ook geen foto.s van smokie)
ik zal verhalen neerzetten en als je hem dan nog zooooo mist..
kom je gewoon op de koffie hahha ;D

groetjes britt en smokie

daan

7 juli 2004, 17:01:52 #508 Last Edit: 7 juli 2004, 17:08:28 by daan
Hoi Allemaal,

Hiergaat alles goed.
Het jonkie van Storm (papa) en Blikkie (mama) is vandaag uitgevlogen hij is nu precies een maand. Ik kwam vanochtend in de voliere en zag ineens een jong op stok zitten hahahaha.
Hier de foto van het gezinnetje pa en ma verliezen kind geen seconde uit het oog.

En hier een jonkie van gabber en Kuiffie, hij is nu ook helemaal zelfstandig samen met de andere jongen zitten ze in een kooi in huis en ze eten als kanibalen hihihiihi.

En hier 1 van de geadopteerde jongen van Zorro en Skippy.

En dan hier Britt de jonge lutino jongen (gieren) hihhii.
Ik had je al een mailtje gestuurd dat ze zelfstandig zijn dus we kunnen iets afspreken dat je je kanjer Deeno komt ophalen.

iets minder goed nieuws is dat een bevrucht eitje bij Bailey en Chico is kapot gegaan. Dus ze hebben nu nog 3 bevruchte eitjes leggen.

Pepsi en Jazzy hebben 5 eitjes maar ik zie er nog maar 1 bevrucht. Dus ff afwachten met de rest van de eitjes.

Lucky en Pino hebben nu 5 eitjes en het lijkt erop dat ze nu wel gaan broeden.

Pepper en Sisi (de lutino's) waren gister weer aan het wappen en er ligt alweer een eitje. Dus die willen met de 2e ronde beginnen. Was eigenlijk niet de bedoeling want het koppel zou naar Lique gaan. Nou ja ff afwachten.

Groetjes daantje

Britt

OH GEWELDIG!!! ;D ik ka niet wacht ik heb je alweer een mail gestuurd dus ik hoor het wel

groetjes britt en smokie