16 augustus 2025, 13:34:43

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

daan

6 mei 2004, 00:11:55 #285 Last Edit: 6 mei 2004, 00:17:27 by daan
Hoi allemaal,

YES de 2e is ook geboren en ze doen het erg goed.
Zie hier de foto!

O wat schattig dat gele dons hihihi
Nu nog 1 eitje te gaan, want die andere is verkleurd dus die komt niet meer uit, die haal ik straks weg voordat hij beschadigd en er vieze troep uit komt.

Groetjes Daan :)

daan

CitaatHoi Daantje,

Gefeliciteerd met je jonkie. Spannend weer he. Leuke foto's ook.
Groetjes
Suzanne
Hoi Suzanne,

Thanks, ja mooi hé dat kleine grut.
Het blijft een wonder hoor.

Groetjes Daantje

daan

Citaatgefeliciteerd met het eerste jonkie

vraagje,je schreef dat dit geen tamme valkjes zijn,maak je de jonkies wel tam?Of laat je alles aan de ouders over en kom je er niet aan
was een vraag wat ik me altijd afvroeg,wat je dan zou doen

Hoi Joyce,

Dank je de 2e is inmiddels ook geboren.
Ja het is voor het eerst dat ik een koppel heb die wild is en die jonkies hebt, maar ik ga proberen om ze wel tam te maken hoor, de ouders gaan straks als ze wat ouder zijn wel vaker van het blok af, dus dan ga ik toch proberen om ze dan uit het blok te halen. Maar als je bedoelt dat ik ze ga voeren, nee dat laat ik helemaal aan de ouders over. tenzij er iets fout gaat waardoor je de natuur een handje moet helpen maar eerder niet hoor.
Dus ja ik moet het ook nog ervaren hoe dat gaat als de ouders niet tam zijn, want ik heb altijd alleen maar jonkies van tamme valkjes gehad, dus we zien het wel, maar ik ga wel mijn best doen om ze idd tam te krijgen.

Groetjes Daan

Tara

Hoi Daan,

wat een leuke lieve schattige foto zeg!! Die jonkies zijn echt om van te smullen he ;D. Het is een superleuke foto!

Gefeliciteerd ;D.

Groetjes, Tara

daan

Hoi Tara,

ja mooi hé. de ouders er achter ik vond hem ook wel erg mooi geworden hahahaha
Ja ik ben zo blij dat nr 2 er ook is. Nu wachten op nr 3.
Thanks.

Groetjes Daan :)

Tara

Hoi Daan,

ja de ouders zitten er echt gaaf op ook, de foto is heel mooi gelukt :-). In ieder geval, 't is altijd afwachten naar het volgende jonkie, ben benieuwd hoor :). In ieder geval kan je al veel plezier hechten aan d'eerste 2 he :-).

Groetjes Tara

Stijn dc

hoi

proficiat met je tweede jonkie, hopelijk komt het derde ook snel uit.

SDC:D

Mandy

Gefeliciteerd met je 2 jonkies! ;D
Mooie foto's met de ouders! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Joyce28

CitaatHoi Joyce,

Dank je de 2e is inmiddels ook geboren.
Ja het is voor het eerst dat ik een koppel heb die wild is en die jonkies hebt, maar ik ga proberen om ze wel tam te maken hoor, de ouders gaan straks als ze wat ouder zijn wel vaker van het blok af, dus dan ga ik toch proberen om ze dan uit het blok te halen. Maar als je bedoelt dat ik ze ga voeren, nee dat laat ik helemaal aan de ouders over. tenzij er iets fout gaat waardoor je de natuur een handje moet helpen maar eerder niet hoor.
Dus ja ik moet het ook nog ervaren hoe dat gaat als de ouders niet tam zijn, want ik heb altijd alleen maar jonkies van tamme valkjes gehad, dus we zien het wel, maar ik ga wel mijn best doen om ze idd tam te krijgen.

Groetjes Daan

gefeliciteerd met jonkie nummer 2!!erg lief
bedankt voor je antwoord,ik wist namelijk niet of je de kans er voor kreeg om bij wilde valkjes de jongen aan te halen
ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien met die prachtige ouders :)

daan

CitaatHoi Daan,

ja de ouders zitten er echt gaaf op ook, de foto is heel mooi gelukt :-). In ieder geval, 't is altijd afwachten naar het volgende jonkie, ben benieuwd hoor :). In ieder geval kan je al veel plezier hechten aan d'eerste 2 he :-).

Groetjes Tara

Hoi Tara,

Ja het is echt geweldig hoor.
En je hebt zekers veel plezier aan die kleintjes hihihi

Groetjes Daan

daan

Citaathoi

proficiat met je tweede jonkie, hopelijk komt het derde ook snel uit.

SDC:D
Hoi Stijn,

Thanks, ja ik heb net nog ff gekeken en nr 3 is nog niet bezig, maar het eitje ziet er wel goed uit ds gewoon maar afwachten hé.

Groetjes Daan

daan

CitaatGefeliciteerd met je 2 jonkies! ;D
Mooie foto's met de ouders! :P

Hoi Mandy,

Dank je wel.
Ja het gaat hier nu ook goed en er zitten nu ook nog 4 koppels op eitjes. En in de buitenvoliere gaat het ook niet lang meer duren voor de eerste eitjes worden gelegd.

Groetjes Daan

daan

Hoi Joyce,

Ja het is idd afwachten, maar ik heb vanochtend de jonkies even vast gehouden en de ouders pikken wel een beetje maar dat voel je niet eens, dus het valt enorm mee.
Ze zijn ook zo lief.

Groetjes Daan

daan

hey hey allemaal,

Ik zat net op mijn tuinstoeltje lekker voor de voliere hihihi Ja wel met jas ana hoor, de buren zullen wel denken hahaaha
Storm gaat met Blikkie dus dat zat wel goed dacht ik tenminste, want wat zie ik ineens kruipt Storm op Lucky, halfbroer en zus, ik dact het effies niet hé.
Dus ik heb gelijk Lucky uit de voliere gehaald en ze zit nu samen met Truus en Gijs in de Huisvoliere. hahahahaha
1 broer en zus en ja hoor ze doen het met elkaar. Nou ja dan maar effies scheiden en wat denken jullie daarna kruipt Storm gewoon weer op Blikkie, als of er niks gebeurd is haahahha
Het is soms net een soapserie.
Nou en toen wilde Zwabber op Simba kruipen en dat is wel een koppel, maar ze zaten op de touwslinger en dat ging dus niet helemaal zoals het hoort, ze kukelde er samen vanaf. Ik moest wel erg lachen hoor hahahhaa
En Janny zit constant kippie voor jazzy, en als het erop aan komt dan vliegt ze constant weg. En Jazzy maar achter haar aan vliegen. Wel een mooi gezicht hoor, nou toen  het te lang duurde gaf Jazzy het maar op. Veders zijn er nog 3 blokken niet erg in trek, maar daar zitten ze wel allemaal bij te rommelen maar ik haal er nog geen koppeltje uit ofzo.
Ja en dan hebben we Pino nog , nou dat vind ik eigenlijk wel een beetje sneu, hij versiert echt iedereen of het nou een man of en pop is, maakt hem niks uit, maar niemand heeft intresse in hem, best een beetje zielig hoor.
Maar goed misschien komt het nog wel goed.
Veders gaat alles goed, ook met de kleintje van Mexx en diesel. Alleen het laatste eitje wil niet open komen. Het is wel bevrucht maar het het is nog niet gepikt, dus ff afwachten.
En gabber en Kuiffie hebben vandaag hun 2 e eitje gelegd, dus alle koppels hebben nu 2 eitjes, behalve Djaro en Zoran die hebben er nog maar eentje.

Groetjes Daan

daan

Hey hey allemaal,

Hier gaat alles erg goed!

Met de 2 jonkies van Mexx en Diesel ook, ik denk alleen wel dat het laatste eitje niet meer uit komt. Nog steeds niet gepikt.
Ik heb gelijk wat foto's gemaakt van de 2 schoonheden hihihi
Dit is de jongste van de 2 hij rolde net om toen ik de foto maakte hij schrok denk ik van de flits hhahahha

En hier nog eentje van de oudste. Nou ja het scheelt 1 dag, maar je ziet toch dat hij al effies steviger is in zijn koppie.

En hier nog eentej met papa erbij.

Met de andere eitjes van de andere koppels gaat het ook goed.

Groetjes Daantje