28 maart 2024, 17:29:35

Een nieuw thuis voor onze Riekie

Gestart door benoo, 27 mei 2014, 20:09:22

« vorige - volgende »

benoo

27 mei 2014, 20:09:22 Last Edit: 27 mei 2014, 21:37:55 by benoo
Niet te geloven maar tot onze verrassing hebben we al een hele mooie reactie gekregen. Donderdag brengen wij Riekie naar Jantina!

Bedankt!

===================================

Riekie is een tam, aanhankelijk vrouwtje van circa 4,5 jaar oud. In eerst instantie heeft ze heel veel vrijheid gehad. Als het maar even kon, was ze uit de kooi. Ze genoot daar enorm van. Het liefst zat zij op onze schouder of in ieder geval dicht bij ons in de buurt.

Door veranderde woonomstandigheden kunnen wij Riekie niet meer die vrijheid geven. Het is zichtbaar en hoorbaar dat zij dit erg mist. Wij vinden dat natuurlijk heel vervelend voor haar en daarom zijn wij op zoek naar een nieuw tehuis voor dit vogeltje. Wie kan en wil Riekie de vrijheid en de aandacht geven waar zij zo naar verlangt???

Wij horen het graag.

Familie Noordman

yortje

Hoi, ik ben yora,
Ik heb mij net vandaag aangemeld hiervoor, ik woon in zoetermeer.
Ik heb een voliere van 3,10 m bij 1,2 bij 2 m, er zitten vier grasparkieten in en ik zit er vaak bij.
Mijn kamer is geschikt voor vogels om er eventueel uit te kunnen (de voliere staat ook binnen).
Ik ben erg geinteresseerd in Riekie, kunt u mij vertellen waar u woont en hoe wij eventueel verder contact opnemen met elkaar?
Groeten,
Yora

jfvhl