7 weken oud, moet ik toch gaan bijvoeren?

Gestart door kellaxy, 6 augustus 2014, 20:34:42

« vorige - volgende »

kellaxy

Mijn valkje is 7 weken oud en ik heb hem sibds 3 dagen. Hij is vanaf 3 weken met de hand groot gebracht.  Tevens is die wel met zijn broertje opgegroeit. Nu zit die bij mijn valk popje van 1,5 jaar.

Ik heb hem nog geen zaad zien eten. Hij eet wel trosgierst, havermoutpap, broccoli en andere dingen van mij. Als ik hem dat aanbied, doet ie zachtjes krijsen en weglopen. Het is net alsof die dan niet wilt maar eigenlijk wil die gewoon dat ik het er in stop en vanaf dan eet ie het zelf. Ik stop het er natuurlijk niet in naar ik giu hem tegen me aan en geef het hem dan. Tussendoor het eten maakt ie wat piepgeluidjes dan.

Wat is hier aan de hand? Volgens de kweker was die echt helemaal klaar om te gaan.

Waar doe ik goed aan? Pap gaan geven? En zo ja, welke en hoeveel etc..

Hij krijst verder nooit!

Verder slaapt hij veel maar is hij super tam. Kan hem kroelen, pakken, overal aanraken etc. etc. Gewoon even ter info.

Wie kan mij helpen??

Ivy

Hi.
Meest belangrijk is om zijn gewicht in de gaten te houden. Weeg hem bijv elke ochtend, als hij op gewicht blijft dan hoef je je geen zorgen maken. Hij heeft een goed voorbeeld, zien eten doet eten. Zakt hij wel dan zou je hem elke avond een voeding geven. Nutribird is een goede, die met groene deksel.




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie