Lief, supertam mannetje zoekt een goed huisje....

Gestart door Marl1, 8 april 2014, 17:12:45

« vorige - volgende »

Marl1

Hallo allemaal,

Ik zoek een goed huisje voor een wildkleur mannetje van 6 á 7 jaar, Charly. Charly is lief, tam en aanhankelijk. Hij vraagt veel aandacht, en die kan ik hem helaas niet meer geven, omdat ik veel weg ben. Dan zit hij soms de hele dag alleen in zijn kooi, en dat vind ik zielig. Ik heb hem al bij de andere valkjes in de kooi gehad, maar die pesten hem. Charly is, zeg maar, een 'mensen'valkje en geen 'valken'valkje (als je begrijpt wat ik bedoel ;)). Charly fluit en brabbelt, je kan hem kroelen, en als hij zin heeft, danst hij met je mee. Hij doet vaak macho en tikt dan tegen allerlei voorwerpen. Hij vind het heerlijk om op de grond rond te banjeren, dat probeer ik hem wel te laten doen, maar ik schiet tekort in het aandacht geven naar hem, terwijl ik het hem wel gun. Vandaar dat ik een huisje zoek, die hem wel die aandacht kan geven die hij verdient.

Dus ben of ken jij iemand die dat kan? Wil je dat dan aan me laten weten?

Ik woon in Ermelo, maar als het niet te ver rijden is, wil ik hem graag komen brengen, zodat ik kan zien waar hij terecht komt.

Alvast bedankt.

Hartelijke groeten,
Marleen

Marl1

't Lukt me helaas niet om een foto te plaatsen....

Yens

Ik woon helaas te ver weg. Ik heb hier ook een 'mensen' valkje zitten met 5 andere valkparkieten. Zij word niet gepest.
Een dag zonder mijn valkparkiet is een dag niet geleefd.
Groetjes Yens, Pino,Loko,Krokie,Candy,Falk en Piko

Marl1

9 april 2014, 22:22:44 #3 Last Edit: 10 april 2014, 11:35:32 by Marl1
Voor foto: zie hiernaast (avatar)....

Marl1

Hallo allemaal,

Charly is sinds vorige week vrijdag gaan logeren, als dat goed gaat mag hij daar blijven. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dan heb ik dus een héél goed huisje voor hem gevonden. Anders laat ik het wel weer even weten....

Hartelijke groeten,
Marleen

Marl1

Hallo allemaal,

Ik ben blij dat ik jullie kan meedelen dat Charly bij die mensen mag blijven. Hij kan het volgens mij niet beter krijgen dan daar. Ik ben echt blij voor Charly, hij krijgt daar zoveel meer aandacht dan bij mij. Echt heel fijn....

Heel hartelijk bedankt A.!!! (voor als je dit leest ;))

Hartelijke groeten,
Marleen

Ps. Hier mag een slotje op....

Sanna

Yep, ik had al vernomen dat Charly het bijzonder naar zijn zin heeft en dat men erg blij met Charly is ;). Tijdens vakantie komt hij gezellig bij mij en mijn meiden logeren,  samen met zo'n nieuwe vriendje Rocko.

Groetjes, Sanna