Herplaatsing Holly, tam valkparkietje (vrouw)

Gestart door Jacoby, 15 mei 2014, 17:36:31

« vorige - volgende »

Jacoby

Ons super lief tam valkparkietje legt alleen maar onbevruchte eieren de hele zomer door. Ze is heel onrustig en schreeuwt de hele dag. Onze halsbandparkiet gooit die eieren voor de grond en dan is ze overstuur. We zoeken een nieuw tehuis voor haar waar ze een mannetje heeft en waar ze kan broeden. Ze is 3 jaar en is een binnenvogel haar kleuren zijn beige/geel. Wij hopen bij deze een goed adres voor haar te vinden.

carco

Misschien je woonplaats even vermelden?
Klik op het plaatje voor onze site!




Jacoby

We wonen in Apeldoorn 7315 EP Holly heet ze maar ik noem haar Kipje want ze is een super legkippetje en ze luistert ook naar die naam. Ze kan heel goed met andere vogels mits die niet agressief zijn

carco

Zelf een mannetje erbij nemen geen optie?
Klik op het plaatje voor onze site!




jfvhl

De halsbandparkiet kan je ook beter niet bij een valkparkiet zetten, de valk delft het onderspit tegen deze vogel die gewoon meer mans is. En inderdaad, een knulletje erbij en de halsbandparkiet niet in de buurt laten komen.
succes
Jantina

CvK

Hallo Jacoby,

Hier een soortgelijk probleem en wellicht een oplossing voor jou. Mijn mannetje is de hele tijd tegen de speeltjes aan het rijden en het huidige vrouwtje dat ik heb zitten toont totaal geen interesse in hem. Ik zou dus graag je popje van je overnemen en dan lossen we de seksuele frustraties van beide wellicht op ;).

Groetjes Caroline