16 april 2024, 14:28:26

Mijn valkenbende! kweek 2014

Gestart door Rissiejjj, 13 mei 2014, 11:30:04

« vorige - volgende »

Rissiejjj

Heb lang niks van me laten horen, druk druk.
Maar wou nu toch even weer een berichtje schrijven!.

Heb nu nog 3 kweekkoppels buiten zitten waarvan 2 koppels wel bekend zijn op dit forum.
Inmiddels heb ik 13 jongen liggen verdeeld onder de 3 koppels. Ze zijn allen begonnen met 5 jongen in het nest, helaas bij 2 koppels 1 jong overleden.

Allereerst hebben we Yaron en Lizzy, zij komen bij *Yvon van dit forum vandaan en wonen inmiddels alweer bijna 3 jaar bij mij meende ik.

Zij hebben nog 5 jongen in het nest waarmee het geweldig goed gaat. De foto's zijn van zondag.


Dan hebben we Zazcha en Zaura, ook een koppel van het forum, zij komen bij Manon vandaan en wonen hier meende ik nu bijna 2 jaar. Zazcha is echt een vrolijke fluiter en te pas en te onpas zit hij vrolijk happy birthday te zingen, haha.


Zij hebben 4 jongen, jong 3 is helaas vrij jong overleden.


Als laatste koppel hebben we Rocky en Roxan.
Dit is een semi tam koppel en ik ontkom er bij Roxan niet aan dat zij helpt met de blokken controle, altijd moet ze meekijken op mijn hoofd of schouder wat ik allemaal aan het doen ben.


Zij hebben ook 4 jongen, maar van maar 3 heb ik momenteel een foto. Ben zelf helemaal verliefd op jong 1, weet niet wat het is maar het vogeltje heeft gewoon wat, haha.


Dit was even weer de voorstelronde voor nu, vanaf nu zou ik weer wat updates plaatsen over de jongen en de koppels.

Naast de buitenvalkjes heb ik ook nog binnenvalkjes maar even geen juiste foto's van, deze zou ik later even neerzetten. 

de_vogelkamer

heerlijke foto's van die stekelkuifjes!  ;D

Groetjes Neline

carco

Leuke update: mooie foto's.
Alleen een beetje erg groot ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!