23 april 2024, 11:05:59

mijn eerste volière

Gestart door fantasy, 8 mei 2014, 13:32:34

« vorige - volgende »

fantasy

Hallo,
Graag zou ik een volière laten maken afmetingen 250 breed 200 hoogte en 100 diep. Ze zou aanpalen aan mijn garage waar ik een gat zou maken zodat de vogels in de garage in hun vorst-nachthok kunnen schuilen.
Het zou mijn eerste volière zijn maar heb wel al valkparkieten gehad binnenshuis in kleinere kooien.
Dus ik heb niet zoveel ervaring maar hoop deze hier op te doen.

Kan het dan niet vriezen in het nachthok of moet ik dit extra isoleren ?
De volière komt op mijn terras te staan op betonnen klinkers, kan ik daar dan gewoon wat zand opdoen ?
Graag zou ik 4 valkparkieten hebben en 1 koppeltje kanaries en 2 kwartels, kan dit samen ?
De valkjes zou ik tam kopen, blijven ze dan tam als ik ze bijv. in de volière uit mijn hand laat eten ? Hoeveel mm moet de draad zijn ?
Veel vragen ineens maar ik wil het direct goed doen.
Alle tips zijn welkom.
Mvg

Maarten Vermeulen

hallo,

ik heb niet zo veel verstand van bouwen maar het ligt eraan van welk materiaal je het wil maken dus ik denk dat isoleren handig is.
hoewel ik niet weet of het goed is voor de vogels.

ik heb geen verstand van meerdere vogels of het een goeie combinatie is weet ik dus niet.

groet maarten
groet netraam70 en de twee gezellige  valkjes  Knaagje en edtih

de_vogelkamer